Aby pomóc sieciom detalicznym przyspieszyć projektowanie i wdrażanie firmowych hurtowni danych, firma Oracle wprowadziła do oferty rozwiązanie Oracle Retail Data Model ― oparty na standardach model danych dla platformy Oracle Database.
Model ten zawiera schemat specyficzny dla branży detalicznej wraz z kompletem wbudowanych branżowych funkcji analitycznych, aby pomóc detalistom w wykorzystaniu maksymalnie zaawansowanych analiz danych w ich działalności biznesowej.
Rozwiązanie Oracle Retail Data Model zbudowane na potrzeby platformy Oracle Database, w tym serwerów HP Oracle Database Machine i HP Oracle Exadata Storage, jest już dostępne. Można je pobrać z serwisu Oracle Technology Network (OTN).
Dzięki wbudowanemu fabrycznie modelowi danych i osadzonym modułom, specyficznym dla sprzedawców detalicznych, Oracle Retail Data Model jest przeznaczone do szybkiego wdrażania hurtowni danych i analityk biznesowych. Pomaga firmom detalicznym uzyskać szybki zwrot z inwestycji przez skrócenie czasu i obniżenie kosztów wdrażania.
Ponadto otwarty, oparty na standardach model zastosowany w rozwiązaniu umożliwia szybką integrację z istniejącymi aplikacjami do obsługi sprzedaży detalicznej, co jeszcze bardziej obniża koszty integracji i upraszcza cały proces.
Kompleksowy pakiet do najlepszej na świecie hurtowni danych
Rozwiązanie Oracle Retail Data Model łączy rozległą wiedzę na temat branży handlu detalicznego z najlepszym w branży oprogramowaniem hurtowni danych firmy Oracle, aby zapewnić natychmiastowe korzyści różnego typu firmom detalicznym, takim jak sklepy spożywcze, sieci sklepów specjalistycznych, duże sieci handlowe, sklepy z artykułami podstawowymi oraz wielokanałowe sieci detaliczne.
Rozwiązanie pomaga firmom detalicznym podejmować lepsze decyzje poprzez udostępnianie danych analitycznych dotyczących np. przewidywania sytuacji wyczerpania zapasów magazynowych, wykrywania ukrytych korelacji w celu zapobiegania stratom, analizy udziałów i koszyka rynkowego, pokrewieństwa produktów, grupowania i segmentacji klientów, czy wpływu promocji na wyniki sprzedaży.
Oracle Retail Data Model współpracuje z istniejącymi systemami do obsługi sprzedaży detalicznej i punktów sprzedaży, udostępniając jednocześnie wyjątkowo szybką, bezpieczną i niezawodną platformę hurtowni danych, którą można dostosować całkowicie do własnych potrzeb oraz skalować.
Rozwiązanie Oracle Retail Data Model jest gotowe do użytku natychmiast po zainstalowaniu i udostępnia:
- logiczny model danych oparty na standardach wprowadzonych przez organizację Association for Retail Technology Standards (ARTS);
- ponad 1200 specyficznych dla branży mierników i kluczowych wskaźników wydajności dotyczących różnych aspektów sprzedaży detalicznej, od punktu sprzedaży i magazynu, poprzez sprzedaż towarów i promocje, po zarządzanie zamówieniami;
- osadzone kostki OLAP z wykorzystaniem modułu Oracle OLAP w celu zapewnienia szybkiej, wielowymiarowej analizy informacji biznesowych;
- osadzone modele eksploracji danych, z wykorzystaniem modułu Oracle Data Mining w celu zapewnienia zaawansowanej analizy tendencji i analizy predykcyjnej. (red)
Zaloguj się Logowanie