Zakupy z telewizyjnym pilotem

Zubibu.com – firma specjalizująca się w tworzeniu narzędzi do błyskawicznego uruchamiania sklepów internetowych w urządzeniach mobilnych – jako pierwszy podmiot na świecie udostępniła niedawno możliwość przeniesienia e-sklepu do domowego salonu. Platforma zubibu@TV działa na nowoczesnych telewizorach z dostępem do internetu.

Zakupy w internecie dla większości Polaków to już chleb powszedni. Według danych Euromonitor International, które podaje Parkiet.com – wartość rynku e-commerce w Polsce w 2010 r. miała wynieść 15,5 mld zł.

zubibu.com już od dawna prognozowało, że następnym krokiem w rozwoju e-commerce na świecie będę zakupy przez platformę e-commerce przystosowaną do sprzedaży przez telewizory z dostępem do internetu. W efekcie powstała innowacyjna usługa – zubibu@TV –aplikacja umożliwiająca sklepom internetowym dotarcie do nowych i dotychczasowych klientów poprzez coraz częściej wykorzystywane nowoczesne telewizory z dostępem do internetu.

Jak działa zubibu@TV?

Po zainstalowaniu aplikacji w telewizorze użytkownik otrzymuje dostęp do pasażu handlowego prezentującego ofertę sklepów zintegrowanych z usługą zubibu. Przy pomocy standardowego telewizyjnego pilota ofertę można przeglądać i umieszczać wybrane produkty w koszyku.

– Podczas składania zamówienia na naszej platformie e-commerce, użytkownik napotyka na wiele ułatwień w zakupach. Przykładowo, użytkownicy mobilnych sklepów zubibu wiedzą już, że aplikacja zapamiętuje dane zamawiającego bezpośrednio w urządzeniu kupującego, dzięki czemu kolejne zakupy w dowolnym sklepie nie wymagają żmudnego wpisywania danych – mówi Robert Janeczek, Prezes Zarządu zubibu.com. – zubibu@TV umożliwia też bezpieczną płatność za zamówienie przy pomocy najpopularniejszych kart kredytowych.

Cały proces zakupowy nie wymaga jakichkolwiek dodatkowych urządzeń w rodzaju klawiatury, czy myszy i jest w całości wygodnie obsługiwany telewizyjnym pilotem.

Pasaże handlowe zubibu@TV

Możliwość prezentacji oferty w telewizyjnym pasażu zubibu@TV zostanie udostępniona użytkownikom zubibu bez dodatkowych opłat w pakietach Optimum i Premium. Internetowi sprzedawcy, którzy już pokazali otwartość na innowacje w e-commerce poprzez uruchomienie mobilnej wersji swoich sklepów, otrzymają za darmo możliwość zostania pionierami tv-commerce. Ma to na celu upowszechnienie nowej formy internetowych zakupów wśród tych klientów, którzy wcześniej uważali zakupy w internecie za zbyt skomplikowane.

zubibu@TV będzie początkowo dostępne na sprzęt firmy Samsung z technologią Internet@TV. Szeroka gama kompatybilnych telewizorów oraz odtwarzaczy Blu-ray firmy Samsung jest już od dłuższego czasu dostępna w sklepach. Pasaż zubibu@TV dostępny będzie bezpłatnie w sklepie Samsung Apps w ciągu najbliższych tygodni. Ze względu na międzynarodowy zasięg wdrożeń technologii zubibu, stworzonych będzie kilka niezależnych pasaży skupiających sklepy z poszczególnych krajów i prezentujących ich ofertę w lokalnych językach. W dłuższej perspektywie planowane jest stworzenie wersji na urządzenia innych wiodących producentów sprzętu RTV, na konsole wideo najnowszej generacji oraz nowoczesne dekodery telewizji cyfrowej z dostępem do internetu.

zubibu.com w prestiżowym konkursie Samsung Smart TV Challenge

Do końca bieżącego tygodnia można oddać głos na zubibu@TV w organizowanym przez firmę Samsung międzynarodowym konkursie na najlepszą aplikację przygotowaną na urządzenia Internet@TV. O zwycięstwo w Samsung Smart TV Challenge walczy niemal 80 aplikacji zgłoszonych z całej Europy. Na konkursowej stronie zubibu@TV (http://www.samsungsmarttvchallenge.eu/submissions/1664) można zobaczyć, jak prezentuje się pasaż oraz poszczególne sklepy w wersji przygotowanej na rynek brytyjski, a także obejrzeć krótki film „e-commerce evolves” prezentujący zubibu.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj