Innowacyjna wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 i rozwiązanie Microsoft Dynamics Marektplace, zaprezentowane podczas światowej konferencji dla Partnerów, jako aplikacje dostępne w opcji on-demand i on-premise.
Firma Microsoft przedstawiła podczas światowej konferencji dla Partnerów (Microsoft Worldwide Partner Conference) funkcjonalność najnowszej generacji rozwiązania do zarządzania relacjami
z klientami (CRM). Oczekiwana wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 – wcześniej określana jako „CRM5" – będzie ogólnodostępna w wersji beta od września br., łącznie z wersją Microsoft Dynamics CRM Online.
Jak dodatkowo poinformowano, do końca bieżącego roku Microsoft Dynamics CRM Online będzie dostępny na 40 rynkach w 41 językach.
Celem Microsoft Dynamics CRM 2011 jest skuteczne wspieranie idei ‘The Power of Productivity’ poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi. Oferowane rozwiązanie umożliwi również Partnerom Microsoft Dynamics, w tym niezależnym producentom oprogramowania, integratorom globalnych systemów i resellerom szybkie tworzenie i dystrybucję rozszerzeń Microsoft Dynamics CRM i niestandardowych rozwiązań branżowych.
W celu usprawnienia eksploracji i dystrybucji rozwiązań, Microsoft wprowadzi na rynek we wrześniu 2010 roku Microsoft Dynamics Marketplace – nowy katalog online ułatwiający dystrybucję rozwiązań IT do Klientów Microsoft Dynamics. Rozwiązanie pozwoli użytkownikom na szybkie wyszukiwanie i stosowanie wyspecjalizowanych branżowo aplikacji oraz rozszerzeń rozwiązań firmy Microsoft i jej Partnerów, aby pomóc im w rozszerzaniu systemów CRM i ERP dostosowując je do zmieniających się potrzeb firmy.
Microsoft Dynamics Marketplace będzie zintegrowany z Microsoft Dynamics CRM 2011, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie aplikacji bezpośrednio z zainstalowanej u nich aplikacji CRM. {mospagebreak}– Bardzo cieszy nas wprowadzenie nowej wersji Microsoft Dynamics CRM. Najnowsze funkcje ułatwią zwiększenie potencjału oraz wzmocnią elastyczność potrzebną do tworzenia i łatwego dostosowywania rozwiązań CRM, spełniających specyficzne potrzeby biznesowe naszych Klientów oraz wspierających ich wydajność – mówi Jason Hunt, Avanade CRM and xRM evangelist. – Oczekujemy również na wprowadzenie Microsoft Dynamics Marketplace, ponieważ rozwiązanie to stwarza nowe możliwości, pozwalające rozszerzyć zasięg naszej działalności oraz dostarczyć nasze rozwiązanie CRM do szerszej, globalnej rzeszy odbiorców.
W ramach październikowej inauguracji Microsoft Partner Network, Partnerzy Microsoft, którzy zarejestrują się w Microsoft Partner Network otrzymają bezpłatny dostęp dla 250 użytkowników Microsoft Dynamics CRM Online do użytku wewnętrznego.
/Microsoft
Zaloguj się Logowanie