Startup School ruszyła po raz drugi

W te wakacje Rafał Agnieszczak po raz kolejny zorganizował Startup School – szkołę biznesu internetowego. W ciągu kilku pierwszych dni powstały zespoły, które rozpoczęły planowanie zadań dotyczących realizowanych projektów.

Pierwszy tydzień obfitował w spotkania na temat projektów, które uczestnicy chcieliby wykonać. Powstało 8 zespołów, które będą realizować 9 projektów. Przygotowane przez Pawła Tkaczyka (agencja reklamowa Midea) szkolenie dotyczące budowania marki startupu otworzyło serię warsztatów, które będą odbywać się cyklicznie przez najbliższe miesiące. W tym roku na uczestników Startup School czekają jeszcze szkolenia przeprowadzone przez specjalistów od usability, SEO, marketingu szeptanego, kampanii w serwisach społecznościowych, kontaktu z inwestorami oraz wystąpień publicznych.

W odróżnieniu od poprzedniej edycji tegoroczna formuła Startup School jest otwarta – od początku wiadomo, jakie projekty będą realizowane, a zespoły na bieżąco będą starały dzielić się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i pomysłami. Stąd też pracę każdego zespołu będzie można śledzić na Facebooku na dedykowanej projektowi stronie.

Podczas tegorocznej edycji realizowane będą między innymi:
Apps – serwis umożliwiający szybką i bezproblemową instalację oraz aktualizację wszystkich programów na komputerze użytkownika przygotowywany przez Mateusza Grzywę i Konrada Szczygła.
Pyk Pyk – platforma umożliwiająca łatwe i bezpieczne przesyłanie pieniędzy realizowana przez Szymona Sartnota i Radka Kucię.
All in Weekend – międzynarodowy projekt przeznaczony dla miłośników podróży, którego pomysłodawczynią jest Magda Kraszpulska.

/Startup School

Zaloguj się Logowanie

Komentuj