- Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów.
To najwyższy czas, by pokazać najlepsze przykłady działania środków europejskich w Polsce – poinformowała minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska podczas oficjalnego rozpoczęcia kampanii promującej efekty działania Funduszy Europejskich, które odbyło się 6 września 2010 r. w Warszawie.
Wg badań, ponad 70 proc. społeczeństwa chce wiedzieć na co wydawane są środki europejskie a wspomniana kampania ma sprostać tym oczekiwaniom.
Minister Bieńkowska podkreśliła, że środki z pomocy technicznej przeznaczone na realizację kampanii mogą być wydatkowane tylko na promocję a przesunięcie ich na inne działanie spowodowało by ich zaprzepaszczenie
Obecna kampania jest wieloetapowa i wielowątkowa. Jest ponadto kampanią przełomową z uwagi na wspólną linię kreacyjną dla marki Fundusze Europejskie, jak i wszystkich programów krajowych. Nowe podejście w kampanii polega również na pokazywaniu efektów działania funduszy unijnych, zmian jakie dzięki nim dokonują się w całej Polsce.
Zaloguj się Logowanie