Serwis testujący wiedzę o internecie

Agencja Biuro Podróży Reklamy wprowadza zaktualizowaną, rozbudowaną i darmową wersję projektuInternational Internet Certificate. Może to być zarówno narzędzie dla pracodawców, wspierające procesy rekrutacyjne, jak i dla samych internautów, będące formą sprawdzenia stanu swojej wiedzy.

International Internet Certificate (IIC) to kompleksowe testy, dzięki którym każdy może sprawdzić swoją znajomość zagadnień związanych z internetem i nowymi technologiami.
Pod adresem www.internationalinternetcertificate.org swoją wiedzę o internecie może sprawdzić całkowicie za darmo każdy internauta.

Każdy kto zdoła poprawnie przejść test IIC otrzyma specjalny “internetowy dyplom”, który będzie mógł zamieścić na swojej stronie internetowej, na swoich profilach w serwisach społecznościowych, czy np. w swoim CV. Po otrzymaniu certyfikatu można także zostawić swoje CV w bazie internautów posiadających IIC, która jest udostępniana wybranym pracodawcom.

Istotny jest też fakt, że w przypadku sprawdzania swojej wiedzy o internecie na własną rękę każdy ma możliwość przeprowadzania testu “do skutku”, co pomaga zdobyć wiedzę, dzięki czemu Certyfikat może także spełniać funkcję edukacyjną.
Poza użytkownikami prywatnymi, drugą istotną grupą docelową International Internet Certificate są pracodawcy, którzy w szybki, sprawny i niekłopotliwy sposób są w stanie w ciągu zaledwie kilkunastu minut sprawdzić stan wiedzy o internecie i jego użytkowaniu u ubiegających się o pracę osób. IIC pomoże pracodawcom w rekrutacji dostarczając im nowego użytecznego narzędzia.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj