Raiffeisen Bank Polska S.A. zakonczyl kolejny etap rozbudowy Systemu Gospodarki Wlasnej Oracle

Oracle Polska informuje, że w Raiffeisen Bank Polska zakończył się projekt budowy i wdrożenia systemu do obsługi procesu elektronicznej akceptacji i opisu faktur (dokumentów przelewowych). Projekt był prowadzony przez specjalistów Działu Konsultingu Oracle Polska. Był to kolejny etap rozbudowy pracującego w Banku Systemu Gospodarki Własnej (SGW), opartego o aplikacje Oracle E-Business Suite.

W poprzednich etapach projektu wdrożenia SGW Oracle, konsultanci Oracle Polska przeprowadzili wdrożenie modułów finansowych (Księga Główna, Należności, Zobowiązania, Środki Trwałe) oraz modułu rozrachunków z pracownikami (Internet Expenses).

Kolejnym etapem rozbudowy rozwiązania była integracja Systemu Gospodarki Własnej z centralnym dla Grupy Raiffeisen systemem zarządzania zakupami, opartym na aplikacji Oracle iProcurement. Przygotowanie szeregu interfejsów pomiędzy systemami pozwoliło na zasilenie Systemu Gospodarki Własnej danymi dotyczącymi zamówień zakupu oraz odbioru towarów i usług. Dało to możliwość zwiększenia kontroli obszaru zakupu oraz umożliwiło wsparcie procesu opisywania dokumentów poprzez udostępnienie danych zamówień zatwierdzonych do realizacji.
W obecnie zakończonym etapie rozbudowy systemu, Dział Konsultingu Oracle Polska przygotował rozwiązanie wspierające proces opisu merytorycznego, akceptacji do płatności dokumentów przelewowych oraz realizujące integrację z zewnętrznym systemem przechowywania obrazów elektronicznych tych dokumentów. Rozwiązanie zostało zaimplementowane w technologii Oracle Workflow Embedded oraz dedykowane dla tego rozwiązania ekrany wspomagające opisywanie dokumentów, przygotowane w Oracle Application Framework, które zostały zintegrowane z modułem Zobowiązania aplikacji Oracle EBS.
"Nowe rozwiązanie – dzięki wprowadzeniu elektronicznego obiegu dokumentów zakupu oraz integracji z modułami finansowo-księgowymi SGW, pozwoliło na znaczące skrócenie czasu obiegu dokumentów w organizacji, lepszą kontrolę nad procesem akceptacji dokumentów do płatności, a także na pomiar czasów opracowania dokumentu na poszczególnych etapach i zbieranie miar na potrzeby systemu BPMS (Business Process Management System)" – powiedziała Patrycja Zenik-Rychlik, Dyrektor Departamentu Rachunkowości i Podatków z Raiffeisen Bank Polska. "Przygotowana przez konsultantów Oracle aplikacja zapewniła także dostarczenie pełnej informacji księgowej na etapie opisu dokumentów przez departamenty merytoryczne oraz kontrolę finansową obciążeń z tytułu zakupów Banku". (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj