Programy i aplikacje dla małych przedsiębiorców

aplikaje mobiline

© shutterstock

Mali i średni przedsiębiorcy stanowią ważny segment odbiorców dla rynku innowacji. Świadczy o tym rosnąca liczba ofert skierowanych właśnie do tej grupy. Pomysłów na usprawnienie rodzimego biznesu jest mnóstwo, dlatego przedstawiamy te, o których w ostatnim czasie mówiło się najwięcej.

SumUp

Produkt udowadniający, jak otwarty na innowacje jest rynek usług bankowych. SumUp jest aplikacja na urządzenia mobilne (smartfony oraz tablety), która umożliwia akceptację płatności bezgotówkowych. Do aplikacji producent dołącza niewielki czytnik kart, który za pomocą Bluethooth łączy się z urządzeniem, przekazując mu niezbędne informacje o płatnościach. Oferta skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają wdrażać płatności bezgotówkowe w swoich firmach – z uwagi na korzystny system płatności, pozbawiony comiesięcznych opłat za obsługę urządzenia. Oferta SumUp dostępna jest na Kupon.pl.

++FakturySQL

Dość znaczną część oferty rynkowej dla przedsiębiorców stanowią narzędzia do samodzielnej kontroli finansów firmy. Jednym z najpopularniejszych jest ++Faktury SQL. Program pozwala na szybką i łatwą ewidencję sprzedaży, wystawianie faktur VAT oraz faktur pro-forma. Dodatkowo wyposażony jest we wbudowane narzędzie służące sprawdzaniu poprawności danych, takich jak numer NIP, REGON, PESEL czy IBAN. ++Faktury SQL pozwala także na stworzenie firmowego katalogu kontrahentów i towarów, pozwalającego nie tylko na szybkie wystawianie faktur, lecz również pełną kontrolę nad wynikami sprzedaży.

SimpleChat

Dedykowany właścicielom sklepów internetowych program umożliwiający bezpośrednią komunikacje z klientem. Zainstalowany na stronie sklepu widget aplikacji, będący okienkiem rozmowy, umożliwia wysyłanie wiadomości bezpośrednio na telefon lub tablet sprzedawcy, bez konieczności logowania do backendu sklepu. SimpleChat z pewnością wpływa na poprawę komunikacji z klientem, tym samym wpływając na jego lojalność i decyzje zakupowe. Program z pewnością okaże się pomocny zwłaszcza dla właścicieli niewielkich sklepów internetowych, dla których osobista relacja z klientem może okazać się kluczowa do budowy bazy sprzedażowej.

Esme CRM

Kolejnym ważnym segmentem rynku jest oprogramowanie CRM, pozwalające na zarządzanie relacjami firmy z klientami. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań nie brakuje również polskich produktów, takich jak Esme CRM. Oprogramowanie to pozwala na katalogowanie informacji o kontrahentach firmy, a także pełny wgląd w przebieg procesu sprzedaży. Esme CRM umożliwia nie tylko gromadzenie informacji dotyczących każdego zlecenia, lecz również jego rozliczanie i fakturowanie.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj