Spółka Money.pl, posiadająca udziały większościowe w siedmiu innych spółkach internetowych, podjęła decyzję o integracji serwisów i usług w ramach sieci. Zgrupowanie wszystkich marek w ramach Money.pl Business Network ma ułatwić ich komunikowanie i promocję. Zostały one już wyeksponowane w nagłówku Money.pl, a w niedalekiej przyszłości sieć będzie oferować wspólne produkty reklamowe i usługi.
„Wielu uczestników rynku nie jest świadomych, że Grupa Kapitałowa Money.pl to już osiem spółek i kilkanaście serwisów. W ciągu ostatnich dwóch lat dokonaliśmy szeregu inwestycji i uruchomiliśmy kilka własnych portali. Integracja i budowanie synergii pomiędzy nimi, to w tej chwili najważniejsze cele.” – komentuje Aleksander Kusz – dyrektor finansowy i inwestycyjny oraz członek zarządu Money.pl.
Money.pl rozpoczynał jako portal stricte finansowy, następnie w serwisie powstały specjalistyczne sekcje i serwisy: Firma, Manager, Biznes Blog; działy: Praca, Nieruchomości, Motoryzacja. W 2006 roku spółka objęła pakiet większościowy w wydawcy serwisu E-prawnik.pl i powołała spółkę i sieć reklamy BusinessClick. W ciągu ostatnich dwóch lat do grupy dołączyły kolejne spółki i ich marki: Favore.pl, Interaktywnie.com, Blogvertising.pl, iBroker.pl, Zixo.pl. Spółka Money.pl uruchomiła również własne serwisy MyStock.pl oraz iWoman.pl.
„Wspólnym mianownikiem serwisów wchodzących w skład Money.pl Business Network jest określona grupa docelowa osób poszukujących informacji biznesowej, prawnej, profesjonalnej. Integracja to pierwszy krok do oferowania wspólnych produktów reklamowych.” – dodaje Tomasz Pudlis, dyrektor handlowy Money.pl. (red)
Zaloguj się Logowanie