Polskie kurczaki podbijają rynek azjatycki i Argentynę. Materiał wideo!

Inwestycje w Chinach, Indonezji i Argentynie oraz dostawy na rynek chiński - to najbliższe cele polskiej firmy Konspol. Producent mięsa z Nowego Sącza zapewnia, że przygotowania do zagranicznej ekspansji idą zgodnie z planem.

Nowe fabryki mięsa powstaną w Dżakarcie, stolicy Indonezji, w południowych Chinach oraz w Argentynie. Na wszystkie trzy rynki firma wchodzi na zasadzie joint venture.

Konspol liczy na to, że do końca roku uda się zakończyć etap rozmów z partnerami w Indonezji. W Chinach budowa zakładu powinna ruszyć w drugiej połowie roku. Natomiast inwestycja w Argentynie planowana jest na przyszły rok.

Konspol zyskał ostatnio również partnerów z Japonii. Jak podkreśla prezes firmy, to dzięki ścisłej kontroli jakości podczas produkcji.

Japończycy penetrowali rynek europejski i wybrali naszą firmę po przez to, że spełniamy najwyższą jakość. Dysponujemy kontrolą nad każdym jednym ogniwem procesu technologicznego, czyli nad produkcją paszy – to jest bardzo ważne co jest w paszy, to jest w mięsie – nad hodowlą kurczaków dysponując własnymi fermami, jak również nad zakładami przetwórczymi – mówi Kazimierz Pazgan, prezes Konspol.

I dodaje, że Japończycy trafili do ich firmy przez sieć Biedronka.

Japonia, co ciekawe, dokonała wyboru kupując nasze produkty w Biedronce. Zanim przyszli do nas wysłali te produkty do Japonii. Przebadali oni nasze produkty i przyjechali do nas. Oczywiście audytując zakłady, od razu wskazując, jakie produkty chcą. I oczywiście wybierając te parówki, które są najbardziej sprzedawane w Biedronce – mówi prezes.

Firma z Nowego Sącza dostarcza swoje produkty m.in. do sklepów sieci Biedronka, Netto, Tesco, Real i Alma. Odbiorca ich produktów jest również McDonald’s i KFC.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj