Połączenie technologii społecznościowych i technologii CRM

Nowa aktualizacja usługi Microsoft Dynamics CRM Online umożliwia interakcję w wirtualnej sieci społecznościowej, oferuje przedsiębiorstwom nowe funkcjonalności cloudowe oraz pozwala na korzystanie z ujednoliconego programu Office 365.

Aby zwiększyć wydajność firm zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem, aktualizacja oferuje użytkownikom nowe możliwości współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Ponadto użytkownicy zyskują większy komfort pracy ze względu na integrację mechanizmów CRM z Microsoft Office 365.

Nowe funkcjonalności są dostępne dla klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów, wzbogacając i usprawniając wykorzystywane dotychczas narzędzia.

Microsoft dostarcza narzędzi umożliwiających działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, które pomagają klientom i firmom w budowaniu bardziej efektywnych relacji – powiedział Brad Wilson, dyrektor generalny Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. – Dzięki połączeniu opcji wirtualnej współpracy w Microsoft Dynamics CRM ze znanymi narzędziami firmy, takimi jak Office, SharePoint czy Lync, przedsiębiorstwa zyskają możliwość pogłębienia swoich relacji z klientami, dzięki czemu będą mogły jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby.

Wirtualny „social”

„Social” CRM jest połączeniem technologii społecznościowych i technologii CRM. Obecnie firmy szukają sposobów na wykorzystanie wirtualnej sieci do poprawy wyników przedsiębiorstwa i zwiększenia satysfakcji klienta. Takie podejście do technologii społecznościowych umożliwia użytkownikom korzystanie z systemu CRM w bardzo wydajny sposób z wykorzystaniem narzędzi, które już znają.

Wraz z aktualizacją, Microsoft Dynamics CRM wprowadza nowe możliwości do współpracy w społeczności online, jak:

  • Tablica aktywności (ang. „Activity Feeds”). Konfigurowalne powiadomienia w czasie rzeczywistym o ważnych działaniach i wydarzeniach biznesowych poprzez połączony widok postów na mikro-blogach i zachodzące interakcje.
  • Micro-blogging. Aktualizacja statusów i komunikatów dotyczących wydarzeń firmowych umożliwia pracownikom bieżące śledzenie działań zachodzących w organizacji.
  • Rozmowy. Możliwość umieszczania pytań, uwag, sugestii oraz aktualizacja statusu pozwalają użytkownikom na szybką i wydajną współpracę, a także wyszukiwanie informacji oraz otrzymywanie ich od innych użytkowników.
  • Automatyczne aktualizacje działalności. Umieszczanie informacji bezpośrednio na tablicy aktywności opiera się o konfigurowalne reguły wydarzenia. Użytkownicy mogą dodawać informacje, a także śledzić tablice aktywności i wykorzystywać je w różny sposób.
  • Mobilna tablica aktywności. Nowa mobilna aplikacja Microsoft Dynamics CRM do śledzenia tablicy aktywności za pomocą Windows Phone 7 pozwala użytkownikom na wgląd do prowadzonych działań, podczas gdy przebywają z dala od biura.

Firmy rozwijające się ponad granicami geograficznymi i barierami technologicznymi muszą umieć efektywnie wykorzystywać zdobytą wiedzę, aby mogły dostarczać swoim klientom aktualnych informacji, których w danym momencie potrzebują – powiedział Jim Steger, współzałożyciel i dyrektor Sonoma Partners. – Aby efektywnie działać, narzędzia społecznościowe powinny być łatwo dostępne i użyteczne, umożliwiać filtrowanie informacji podczas ich wyszukiwania oraz stanowić integralną część systemu CRM. Rozwiązanie firmy Microsoft spełnia wszystkie wymienione kryteria.

Aktualizacja usługi Microsoft Dynamics CRM Online i on-premise oferuje prostotę korzystania dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi, jeszcze lepsze zabezpieczenie, począwszy od wdrożenia aplikacji, a skończywszy na działaniu usługi i zarządzaniu nią, gwarancję finansową w postaci umowy dotyczącej poziomu usługi (SLA), prostotę korzystania, a także niezawodność funkcjonowania, co zapewnia czas dostępności wynoszący 99,9% – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager z polskiego oddziału Microsoft Dynamics.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj