Nowa aktualizacja usługi Microsoft Dynamics CRM Online umożliwia interakcję w wirtualnej sieci społecznościowej, oferuje przedsiębiorstwom nowe funkcjonalności cloudowe oraz pozwala na korzystanie z ujednoliconego programu Office 365.
Aby zwiększyć wydajność firm zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem, aktualizacja oferuje użytkownikom nowe możliwości współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Ponadto użytkownicy zyskują większy komfort pracy ze względu na integrację mechanizmów CRM z Microsoft Office 365.
Nowe funkcjonalności są dostępne dla klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów, wzbogacając i usprawniając wykorzystywane dotychczas narzędzia.
– Microsoft dostarcza narzędzi umożliwiających działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, które pomagają klientom i firmom w budowaniu bardziej efektywnych relacji – powiedział Brad Wilson, dyrektor generalny Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. – Dzięki połączeniu opcji wirtualnej współpracy w Microsoft Dynamics CRM ze znanymi narzędziami firmy, takimi jak Office, SharePoint czy Lync, przedsiębiorstwa zyskają możliwość pogłębienia swoich relacji z klientami, dzięki czemu będą mogły jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby.
Wirtualny „social”
„Social” CRM jest połączeniem technologii społecznościowych i technologii CRM. Obecnie firmy szukają sposobów na wykorzystanie wirtualnej sieci do poprawy wyników przedsiębiorstwa i zwiększenia satysfakcji klienta. Takie podejście do technologii społecznościowych umożliwia użytkownikom korzystanie z systemu CRM w bardzo wydajny sposób z wykorzystaniem narzędzi, które już znają.
Wraz z aktualizacją, Microsoft Dynamics CRM wprowadza nowe możliwości do współpracy w społeczności online, jak:
– Firmy rozwijające się ponad granicami geograficznymi i barierami technologicznymi muszą umieć efektywnie wykorzystywać zdobytą wiedzę, aby mogły dostarczać swoim klientom aktualnych informacji, których w danym momencie potrzebują – powiedział Jim Steger, współzałożyciel i dyrektor Sonoma Partners. – Aby efektywnie działać, narzędzia społecznościowe powinny być łatwo dostępne i użyteczne, umożliwiać filtrowanie informacji podczas ich wyszukiwania oraz stanowić integralną część systemu CRM. Rozwiązanie firmy Microsoft spełnia wszystkie wymienione kryteria.
– Aktualizacja usługi Microsoft Dynamics CRM Online i on-premise oferuje prostotę korzystania dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi, jeszcze lepsze zabezpieczenie, począwszy od wdrożenia aplikacji, a skończywszy na działaniu usługi i zarządzaniu nią, gwarancję finansową w postaci umowy dotyczącej poziomu usługi (SLA), prostotę korzystania, a także niezawodność funkcjonowania, co zapewnia czas dostępności wynoszący 99,9% – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager z polskiego oddziału Microsoft Dynamics.
Zaloguj się Logowanie