Alcatel-Lucent udostępnił korporacyjne rozwiązanie komunikacyjne z nowej serii OpenTouch™. Seria rozwiązań OpenTouch jest oparta na architekturze konwergentnej telekomunikacji korporacyjnej wykorzystującej najlepsze w swoich kategoriach rozwiązania i technologie, w tym OmniPCX™ Enterprise i Genesys™ SIP.
W architekturze tej występuje warstwa konwersacji oparta na SIP, znajdująca się między warstwą aplikacji a warstwą serwerów. Umożliwia ona realizację multimedialnych połączeń konferencyjnych (z udziałem wielu uczestników i wielu różnych urządzeń) w dowolnej sieci i z dowolnych punktów końcowych.
OpenTouch to innowacyjne podejście do telekomunikacji, w którym multimedialne połączenia konferencyjne są obsługiwane bezpośrednio, co umożliwia użytkownikom swobodną zmianę urządzenia nawet w ramach tej samej konferencji. Na przykład konferencja może się rozpocząć od wiadomości przesyłanej przez komunikator, połączenia telefonicznego lub SMS, po czym uczestnicy mogą przejść do trybu wideokonferencji lub telekonferencji grupowej. Każdy użytkownik może łatwo dodawać lub usuwać uczestników, a także dołączać i udostępniać innym nowe formy komunikacji i połączeń.
„Innowacje technologiczne nadal poważnie zmieniają narzędzia i techniki telekomunikacyjne stosowane w przedsiębiorstwach. OpenTouch daje przedsiębiorstwom i pracownikom dostęp do inteligentnych urządzeń, połączeń wideo i łączności mobilnej, z możliwością przełączania się na inne kanały i urządzenia w ramach tej samej rozmowy lub konferencji” — powiedział Eric Penisson, dyrektor ds. korporacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, Alcatel-Lucent Enterprise. „OpenTouch to pierwsze rozwiązanie, które zapewnia użytkownikom intuicyjne i bezproblemowe korzystanie z różnych urządzeń i trybów komunikacji”.
OpenTouch umożliwia personelowi informatycznemu korzystanie z funkcji ujednoliconego zarządzania udostępnianych przez nowy system zarządzania siecią Alcatel-Lucent OmniVista 8770. Oznacza to wyeliminowanie wielu różnych systemów zarządzania, które obecnie muszą działać w celu zapewnienia funkcjonowania jednolitej komunikacji i aplikacji do pracy zespołowej. Dzięki temu możliwe jest obecnie zarządzanie użytkownikami, aplikacjami i sieciami z jednego punktu, a także szybsze i łatwiejsze wdrożenie nowego rozwiązania telekomunikacyjnego.
Rozwiązanie OpenTouch jest dostępne w formie trzech pakietów:
Ponadto rozwiązania OpenTouch współpracują z wielokrotnie wyróżnianym stacjonarnym smartfonem Alcatel-Lucent OmniTouch My IC Phone, który zwiększa komfort pracy m.in. dzięki takim funkcjom smartfonów jak dodatkowe aplikacje. My IC Phone współpracuje z różnymi platformami m.in.: OpenTouch, OmniPCX Office R.8.1 oraz OmniPCX Enterprise R.10 for Hospitality.
Zaloguj się Logowanie