Firma Panasonic poinformowała o uruchomieniu nowej, szybszej procedury serwisowej telewizorów. Konsumenci, którzy chcą naprawić swój telewizor nie muszą już kontaktować się z lokalnymi serwisami w celu dokonania rejestracji. Od pierwszego września 2009 rejestracja zgłoszenia będzie następować tylko przez stronę www lub specjalną infolinię firmy Panasonic. Celem zmiany jest usprawnienie czasu realizacji naprawy serwisowej oraz zwiększenie wygody korzystania z usług z serwisu.
Firma Panasonic udostępniła do dyspozycji konsumentów specjalny
formularz on-line http://www.panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=367, który umożliwia przesłanie zgłoszenia o awarii telewizora. Po otrzymaniu zgłoszenia firma Panasonic zorganizuje szybką i profesjonalną pomoc poprzez powołaną do tego celu rozbudowaną sieć serwisową obejmująca swym działaniem obszar całego kraju. Drugim sposobem zgłoszenia awarii odbiornika jest telefoniczny kontakt z działem Call Center Panasonic Polska (
022.338.11.11 lub 0.801.801.887) i specjalnie przeszkolonymi w tym zakresie konsultantami.
Nowa procedura serwisowa skutkuje przyśpieszeniem czasu realizacji zgłoszenia. Dzięki usprawnieniu procesu rejestracji firma Panasonic jest w stanie przetworzyć zgłoszenie szybciej a tym samym skrócić czas oczekiwania na naprawę, która następuje w domu konsumenta. Innowacyjny system zarządzania rejestracją zgłoszeń umożliwia stałą kontrolę nad jakością usługi serwisowej. Firma Panasonic jako pierwsza wprowadziła możliwość naprawy telewizorów w domu, początkowo jedynie plazmowych. Program, zwany Panasonic TV Home Service, z czasem poszerzono o telewizory LCD i obecnie obejmuje wszystkie odbiorniki w ofercie Panasonic.
„Program Panasonic TV Home Service, który pozwala na szybką naprawę telewizorów w domu konsumenta spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród konsumentów. Teraz, dzięki zmianie procesu zgłoszenia, będziemy mogli uczynić go jeszcze bardziej przyjaznym dla klienta a uproszczenie procedury znacząco przyśpieszy czas realizacji zgłoszenia. To nasz kolejny krok w celu podwyższenia jakości obsługi posprzedażnej w firmie Panasonic Polska” – mówi Artur Sutuła, Service Departament Manager w Panasonic Polska. (red)
Zaloguj się Logowanie