Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu znacznych rozszerzeń do pakietu Oracle WebCenter Suite 11g wchodzącego w skład platformy Oracle Fusion Middleware.
Rozszerzenia te obejmują najlepsze z możliwości portalowych, jakie oferowały do tej pory tego typu produkty Oracle, udostępniając klientom kompleksową, nowoczesną platformę umożliwiającą użytkownikom komunikowanie się w ramach przedsiębiorstwa i przez Internet.
Pakiet Oracle WebCenter Suite 11g umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i wdrażanie portali wewnętrznych i zewnętrznych oraz serwisów internetowych, a także aplikacji kompozytowych, usług typu mashup oraz usług społecznościowych i ułatwiających współpracę. Wszystkie te komponenty są ściśle zintegrowane z aplikacjami dla przedsiębiorstw.
Pakiet Oracle WebCenter Suite 11g podnosi wartość inwestycji technologicznych, umożliwiając wzbogacanie istniejących portali o możliwości obsługi sieci społecznościowych. Jednocześnie pomaga przedsiębiorstwom rozbudowywać aplikacje Oracle, lepiej wykorzystywać platformę Oracle Content Management oraz łatwo tworzyć aplikacje za pomocą łatwej w obsłudze technologii Oracle oraz bogatego zestawu opartych na standardach komponentów wielokrotnego użytku.
Ponadto najnowsza wersja pakietu Oracle WebCenter Suite 11g oferuje ulepszone możliwości współpracy, więcej funkcji zapewniających personalizację oraz lepszy dostęp do informacji i ich łatwiejsze wyszukiwanie w kontekście procesów biznesowych.
Dzięki konwergencji najlepszych w swojej klasie funkcji Oracle ― od najszybszego i najbardziej skalowalnego w branży portalowego środowiska wykonawczego, po szeroką gamę usług do obsługi sieci społecznościowych ― pakiet Oracle WebCenter Suite 11g pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć efektywność i produktywność, zapewniając następujące korzyści:
- większa mobilność dzięki aplikacji na telefon iPhone, która zapewnia dostęp do treści i statusu w środowisku Oracle WebCenter Spaces;
- kontekstowe wyszukiwanie i przeglądanie firmowych informacji za pomocą technologii Business Activity Streams;
- większe możliwości współpracy dzięki systemowi telekonferencji i konferencji internetowych, komunikatorowi oraz mechanizmom do wyszukiwania informacji specjalistycznych;
- rozszerzone możliwości personalizacji i dopasowywania rozwiązań do potrzeb użytkowników biznesowych, dzięki którym użytkownicy będą mogli łatwo tworzyć usługi typu mashup w celu zaspokojenia swoich wymagań biznesowych;
- integracja z środowiskiem PC, dzięki aplikacjom do edycji tekstów, obsługi arkuszy kalkulacyjnych oraz obsługi poczty elektronicznej;
- pełna obsługa standardu Content Management Interoperability Standard (CMIS), aby umożliwić korzystanie z treści pochodzących z różnych repozytoriów i w wielu systemach;
-bogaty wybór narzędzi dla programistów, w tym obszerny katalog komponentów wielokrotnego użytku;
Zaloguj się Logowanie