ONESTEP – polska innowacja na rynku m-commerce

Od września rusza nie mająca swoich odpowiedników na świecie usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów.

 
Nowa usługa to w praktyce nowy kanał dystrybucji produktów, takich jak książki, filmy, muzyka czy kosmetyki. Dla prasy to szansa na nowe źródło przychodów i interakcję z czytelnikiem, a wydawcy w łatwy sposób zamienią recenzję i reklamy na sprzedaż. Usługa OneStep ma za zadanie konwertować impulsy sprzedażowe, powstające w momencie czytania recenzji lub oglądania reklamy, na sprzedaż. Odbiorca impulsu przy pomocy komórki – którą zawsze ma przy sobie – może dokonać zakupu w niecałe 40 sekund. OneStep dodatkowo oferuje najtańszą na rynku dostawę – 7 zł lub bezpłatną, w przypadku zakupu przynajmniej dwóch produktów.
W OneStep koszt dostawy to 7 zł, przy zamówieniu dwu lub więcej produktów (książki, płyty, kosmetyki w dowolnej konfiguracji) dostawa jest bezpłatna. Jest to możliwe, ponieważ OneStep subsydiuje koszty dostawy. W ten sposób pioniersko zwiększany jest dostęp do kupowania z doręczeniem do domu. W przeciwieństwie do OneStep, duże sklepy internetowe zarabiają również na wysyłce.

OneStep to nasza rodzima innowacja, wymyślona przez młodych Polaków i wdrożona w Polsce. Nie jest to kolejna imitacja rozwiązań zachodnioeuropejskich czy amerykańskich. Technologia OneStep jest chroniona amerykańskim prawem patentowym, ale jest w 100% polska.

OneStep umożliwia kupowanie wszystkim czytelnikom, bez względu na miejsce zamieszkania i dostęp do Internetu. A ponieważ nadal blisko połowa Polaków nie ma dostępu do Internetu, nie może więc korzystać z e-commerce’u. Poza kosztem dostawy to kolejna bariera, którą przełamuje OneStep.

Nowa usługa zapewni wielu ludziom dostęp do wielu nowych lub trudno dostępnych wydawnictw książkowych i płytowych oraz kosmetyków. Wszystko, czego wcześniej trzeba było mozolnie poszukiwać między sklepowymi półkami, teraz można kupić nie wychodząc z domu. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj