Ograniczenie ryzyka biznesowego dzięki wydajnemu zarządzaniu rekordami danych

HP wprowadził na rynek rozwiązanie do zarządzania rekordami (records managment), które umożliwia znaczne obniżenie ryzyka biznesowego związanego z koniecznością przestrzegania coraz większej liczby przepisów oraz ujawniania danych na potrzeby postępowania sądowego.

HP TRIM 7 to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania rekordami, będące efektem 24-letniego doświadczenia HP i oparte na najlepszych procedurach, które daje przedsiębiorstwom możliwość przejrzystego zarządzania wszystkimi rekordami oprogramowania Microsoft SharePoint Server w jednym środowisku, niezależnie od ich pochodzenia. Dotyczy to także dokumentów i informacji udostępnionych na blogach i forach dyskusyjnych oraz w witrynach typu wiki, formularzach, kalendarzach i procesach obiegu dokumentów obsługiwanych przez SharePoint Server.

Wdrożenie rozwiązania Microsoft SharePoint Server w szerokim zakresie pozwala na konsolidację i uproszczenie funkcji zarządzania treściami przechowywanymi w różnych instancjach tego programu. Oprogramowanie HP TRIM 7 umożliwia przejrzystą rejestrację i wyszukiwanie wszystkich rodzajów informacji biznesowych w postaci fizycznej i elektronicznej, w tym obsługiwanych przez program Microsoft Office SharePoint Server 2007 i najnowszą, wkrótce dostępną wersję SharePoint Server 2010, oraz na zarządzanie nimi.

— Przedsiębiorstwa potrzebują rozwiązań do zarządzania gwałtownie rosnącą ilością informacji — powiedział Mark Gilbert, analityk z firmy Gartner. — Nowe rozwiązania coraz sprawniej obsługują tworzenie treści przedsiębiorstwa w wielu formatach i źródłach oraz zarządzanie nimi. Dzięki temu zmieniają się sposoby prowadzenia działalności biznesowej.

— Rosnąca liczba treści typu 2.0 udostępnianych na blogach, forach oraz witrynach typu wiki stawia organizacjom nowe wyzwania w zakresie zarządzania danymi, przy jednoczesnej konieczności zapewnienia zgodności z wieloma nowymi przepisami — powiedział Jonathan Martin, wiceprezes i dyrektor działu rozwiązań do zarządzania informacjami (Information Management Solutions) w HP. — HP TRIM pozwala klientom jednocześnie na stosowanie funkcji zarządzania rekordami i nadzoru, które są zgodne z najlepszymi procedurami oraz na korzystanie z dynamicznej platformy wspomagającej współpracę grupową takiej jak np. SharePoint.{mospagebreak}Przejrzyste zarządzanie rekordami z wykorzystaniem produktów i technologii Microsoft SharePoint

Aby zapewnić klientom większe możliwości, produkt HP TRIM został wyposażony w dwa nowe moduły:

— HP TRIM Records Management ułatwia zarządzanie rekordami, zapewniając przejrzysty dostęp do wszystkich treści SharePoint Server gromadzonych w oprogramowaniu HP TRIM z poziomu obszaru roboczego rozwiązania SharePoint Server. Ponadto produkt HP TRIM ma certyfikat Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych 5015.2 V3. Oznacza to, że użytkownicy otrzymują najwyższy poziom kontroli w zakresie zarządzania rekordami danych przedsiębiorstwa.

— HP TRIM Archiving pomaga ograniczyć ryzyko utraty danych podczas przeprowadzania procesu odzyskiwania pamięci masowej i zasobów systemowych w aplikacji SharePoint Server. Moduł umożliwia bezproblemową archiwizację określonej listy obiektów rozwiązania SharePoint Server lub całych ośrodków SharePoint Server w systemie HP TRIM. Proces ten, przebiegający bez udziału użytkownika, pozwala na odłączenie od sieci całych ośrodków SharePoint Server, zapewniając jednocześnie stały dostęp do informacji.

— Bardzo cieszy nas, że rozwiązanie HP TRIM obejmuje platformę SharePoint, a nawet wykracza poza nią. Nasi wspólni klienci otrzymają znakomitą możliwość uzyskania korzyści z inwestycji w oba produkty — powiedziała Tricia Bush, dyrektor ds. rozwiązań Microsoft SharePoint — Pokazuje to dążenie obu firm do osiągnięcia otwartości i zgodności operacyjnej w zakresie zarządzania treścią.

Szybsze wdrażanie, większa produktywność

Dzięki nowemu interfejsowi klienta WWW oprogramowania HP TRIM 7 oraz gotowym funkcjom zapewniającym wiele możliwości konfiguracji wdrażanie zajmuje mniej czasu w porównaniu z innymi rozwiązaniami do zarządzania rekordami — kilka tygodni, a nie kilka miesięcy. Ponadto udoskonalona funkcja indeksowania i wyszukiwania pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do odnalezienia istotnych informacji oraz czasu reakcji wobec żądania ujawnienia danych na potrzeby postępowania sądowego i kontroli zgodności z przepisami. Wielu klientów korzystających z programu HP TRIM zauważa wzrost wydajności pracowników sięgający 65%.

Urząd Miasta Ryde, przedstawiciel samorządu lokalnego w Nowej Południowej Walii w Australii, dzięki wdrożeniu rozwiązania HP TRIM ograniczył czas wykrywania żądanych informacji w postaci elektronicznej o 80 procent — z 10 do 2 dni.

/ www.hp.pl

Zaloguj się Logowanie

Komentuj