Nowy Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 kompleksowym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw branży handlowej

Natomiast wyposażenie narzędzia w innowacyjne funkcjonalności analityczno-raportujące pozwalają firmie na analizę kosztów i działalności dostawców oraz informacji związanych z przychodami, trendami i zyskownością. Pracownicy zyskują możliwość zestawiania danych w formie tabel i sprawozdań, pozwalających na precyzyjne planowanie i podejmowanie przemyślanych decyzji, czy też opracowywanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i kart wyników, umożliwiających zarządzanie produktywnością, wybór dostawców i przewoźników wykazujących najlepsze wyniki, przeprowadzanie korzystnych negocjacji oraz budowanie trwałych relacji z partnerami handlowymi.

Podsumowując – nowe, ulepszone funkcje i możliwości Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 do zarządzania łańcuchem dostawców to między innymi:

- funkcja monitorowania zapasu ułatwiająca przeglądanie, monitoring i wyszukiwanie towarów w trakcie procesów produkcji i dystrybucji

- możliwość bieżącej korekty nieprawidłowo wprowadzonych danych

- wgląd w błędy związane z wyświetlaniem innych poziomów dostępnych towarów u różnych użytkowników

- wsparcie dla procedury FEFO w celu zredukowania strat poniesionych w wyniku przekroczenia terminu trwałości towarów

- zachowanie zgodności z wymogami legislacyjnymi, w tym z rozporządzeniem WE 178/2002

- większe możliwości wycofywania wydanych poleceń obejmujących śledzenie dwukierunkowe, a także możliwość szybszego wyszukiwania towarów według numeru seryjnego lub numeru partii dzięki lepszej integracji magazynu z oprogramowaniem

- możliwości śledzenia kosztów w księdze głównej, w tym pochodzenia kwot związanych z zapasami, a także udostępniania zawartych w niej danych do wyceny poszczególnych towarów (i odwrotnie)

- narzędzie ujednolicające informacje z inwentaryzacji z danymi z księgi głównej

- ulepszona struktura księgowania zapasów w księdze głównej, obrazująca ich faktyczny stan

- tworzenie i śledzenie faktur zaliczkowych związanych ze zleceniem sprzedaży do momentu, w którym zlecenie to zostanie w pełni zafakturowane, ograniczając w ten sposób konieczność ręcznego wprowadzania danych

- nowe funkcje do zatwierdzania dokumentów, odmawiania ich zatwierdzenia i dodawania komentarzy, przekazywania zatwierdzenia innemu pracownikowi, powiadamiania o nowych lub zaległych prośbach o zatwierdzenie oraz wysyłania powiadomienia pocztą elektroniczną wraz z odnośnikami do dokumentów

- integracja z aplikacją Windows Live Local Serach i innymi internetowymi serwisami zawierającymi mapy, umożliwiająca pracownikom zaznaczenie danej lokalizacji na mapie i otrzymanie wskazówek dotyczących dojazdu z jednego miejsca do drugiego

- nowa opcja kojarzenia, pozwalająca użytkownikom powiązywać niestandardowe dokumenty, takie jak umowy, dokumentację techniczną lub sprawozdania, z odpowiednimi wpisami w Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, w tym z historią danego klienta, profilami sprzedających i kartami zapasów

Strony: 1 2

Zaloguj się Logowanie

Komentuj