Na rynku internetowych sklepów spożywczych pojawił się nowy gracz Galio.pl. Galio.pl to nowy supermarket online grupy Sobiesława Zasady.
Galio.pl wykorzystuje doskonałą infrastrukturę logistyczną i technologiczną Frisco, co już na starcie daje mu dużą przewagę nad konkurencją.
Galio.pl działa na terenie Warszawy i okolic, oferuje pełen asortyment produktów spożywczych (świeżych i pakowanych) oraz kosmetyków i chemii domowej.
Czym Galio.pl różni się od konkurentów?
Galio.pl to sklep oferujący produkty w niskich cenach, przy jednoczesnym niskim koszcie dostawy, który na terenie Warszawy wynosi 25 zł. Galio.pl będzie pozycjonowane na rynku jako najtańszy sklep w Internecie, działający na terenie Warszawy.
Frisco.pl posiada nowoczesną logistykę i platformę technologiczną. Postanowiliśmy ją wykorzystać, aby zaproponować ofertę dla klientów poszukujących niskich cen, ale oczekujących wysokiej jakości usługi i prostego modelu – mówi Witold Ferenc, Prezes Frisco.pl.
Galio.pl posiada przejrzystą i funkcjonalną stronę internetową, która w przystępny sposób prezentuje ofertę produktową z wyszczególnieniem oferty promocyjnej. W odróżnieniu od Frisco.pl dostawa zakupów przez Galio.pl realizowana będzie w dwugodzinnych przedziałach czasowych.
Oferta Galio.pl będzie naturalnym uzupełnieniem oferty Frisco.pl dla innego segmentu klientów. Projekt ten pozwoli na lepsze wykorzystanie zasobów logistycznych i technologicznych zbudowanych przez Frisco.pl.
Zaloguj się Logowanie