Nowe rozwiązanie do monitoringu mediów społecznościowych

Interactive Intelligence  oraz Buzzient podpisały umowę o współpracy w celu stworzenia zintegrowanego rozwiązania do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych.

Narzędzia analizy i integracji mediów społecznościowych firmy Buzzient zostały połączone z aplikacjami do wielokanałowego kolejkowania, routingu i raportowania Interactive Intelligence, tworząc w rezultacie skuteczne i efektywne rozwiązanie dla obsługi zawartości mediów społecznościowych dla celów biznesowych.

Nowe rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym monitoring treści generowanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Twitter, pod kątem samodzielnie zdefiniowanych słów kluczowych. Uzyskana zawartość zostaje automatycznie przesłana w formie emaila do wybranej osoby w firmie.

Wyodrębniona zawartość mediów społecznościowych może być oznaczona względem nacechowania emocjonalnego przekazu (pozytywny, negatywny, neutralny), a następnie skierowana do osoby w firmie zgodnie z daną tematyką (np. finanse, HR i inne), nazwą produktu, konkurenta lub inną dowolnie określoną regułą.

Narzędzie pozwala również na tworzenie konfigurowanych, zintegrowanych raportów, dzięki którym organizacje otrzymują pełną informację na temat obsługi klienta w zakresie wszystkich kanałów kontaktu – połączeń telefonicznych, faksów, wiadomości e-mail, czatów internetowych, a także mediów społecznościowych.

„Większość organizacji dobrze rozumie korzyści, jakie płyną z wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie – od udoskonalonej obsługi klienta i budowania jego lojalności po lepsze produkty i usługi” – ocenia Timothy Jones, dyrektor generalny Buzzient. – „Jednak bez zintegrowanej komunikacji i sprawnego raportowania znacznie wzrasta ryzyko błędnych lub nieskutecznych działań i reakcji, co może spowodować, że niewielka irytacja klientów przerodzi się w poważny kryzys biznesowy.”

„Media społecznościowe rozwijają się niezwykle szybko” – powiedział Joe Staples, prezes marketingu Interactive Intelligence. – „Przez wiele lat nasza wielokanałowa platforma komunikacyjna umożliwiała skuteczne zarządzanie połączeniami telefonicznymi, faksami, wiadomościami e-mail, czatami oraz sms-ami. Teraz dzięki współpracy z firmią Buzzient dodaliśmy do niej również obsługę mediów społecznościowych. Nasi klienci mogą być pewni sprawnej i przejrzystej komunikacji z partnerami obejmującej wszystkie kanały kontaktu.”

Nowe rozwiązanie obejmuje monitoring treści zawartych w serwisach Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, na blogach, serwisach wiki, forach internetowych oraz innych platformach mediów społecznościowych. System rozpoznaje zawartość w ponad 60 językach i obsługuje analizę emocji w języku angielskim, niemieckim i francuskim. W przygotowaniu jest również analiza emocji dla języka polskiego.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj