Nowa wizerunkowa forma reklamy w Internecie

ARBOnetwork wprowadza do oferty FloorAd. Jest to nowa wizerunkowa forma reklamy, która przylega do dolnej krawędzi przeglądarki internetowej. ARBOnetwork jest pierwszym podmiotem oferującym FloorAd na polskim rynku.

FloorAd to forma umieszczona w dolnej części ekranu, widoczna bez konieczności przewijania strony przez użytkownika. Reklama wyświetlana jest na warstwie strony, dzięki czemu może mieć dowolny kształt – maksymalny rozmiar kreacji to 1024 na 300 pikseli. FloorAd jest też w pełni klikana i umożliwia zastosowanie technologii flash, jak i wideo.

„Nowa forma reklamowa jest idealna do wszelkiego rodzaju kampanii wizerunkowych, gdzie najważniejszą rolę odgrywa pomysł na ciekawą kreację. Emisja na warstwie strony umożliwia umieszczenie w kreacji elementów wystających poza obszar reklamy, a nawet nawiązujących w pewien sposób do treści publikowanych na serwisie. FloorAd oferuje zatem działom kreatywnym nieograniczone możliwości w tworzeniu nietuzinkowych i różnorodnych realizacji graficznych” – opowiada o nowej formie reklamowej Wojciech Kałużny, managing director z sieci ARBOnetwork.

FloorAd jest w ofercie sieci ARBOnetwork kolejną po Wideboardzie i Pushdownie formą reklamową przeznaczoną do kampanii wizerunkowych. Charakteryzuje je lokalizacja w wyraźnie widocznym miejscu na stronie oraz duża powierzchnia. Nową formę można zobaczyć pod adresem http://arboblog.pl/?arbo=floorad.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj