Nowa usługa wsparcia technicznego od HP

HP poinformował o wprowadzeniu nowej usługi wsparcia technicznego, która umożliwia klientom uruchamianie aplikacji o znaczeniu krytycznym na zwirtualizowanych serwerach HP ProLiant.

Można dzięki temu poprawić wydajność i dostępność środowiska IT przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i uproszczeniu infrastruktury.

Nowa usługa HP Critical Advantage udostępnia klientom dedykowany zespół doradców oferujących pomoc techniczną i gwarantujących ciągłość pracy zwirtualizowanych środowisk o znaczeniu krytycznym. Koncentrują się oni na rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu procesów, dzięki czemu klienci mogą oddelegować pracowników do innych zadań.

„Przedsiębiorstwa, które wirtualizują swoje środowiska oparte na standardach branżowych w celu uzyskania większej elastyczności i kontroli nad kosztami, napotykają poważne trudności technologiczne” — powiedział Matt Healey, kierownik ds. badań w dziale usług pomocy technicznej w zakresie oprogramowania i sprzętu w firmie IDC. „Kompleksowe usługi pomocy technicznej, takie jak HP Critical Advantage, mogą poprawić dostępność i ograniczyć czas przestojów aplikacji o znaczeniu krytycznym, dzięki czemu klienci mogą wykorzystywać pełen potencjał technologii wirtualizacji”.

Innowacyjne podejście ogranicza ryzyko przestojów

HP Critical Advantage to pierwsza kompleksowa usługa oferowana przez jednego z największych dostawców technologii. Zapewnia pomoc techniczną obejmującą aplikacje o znaczeniu krytycznym, obsługiwane w zwirtualizowanych środowiskach opartych na architekturze x86. Coraz więcej organizacji wdraża aplikacje o znaczeniu krytycznym na zwirtualizowanych serwerach z architekturą x86, więc konieczność unikania nieplanowanych przestojów przy jednoczesnym zapewnieniu większej wydajności stale rośnie. Usługi HP Critical Advantage utrzymują sprawność infrastruktury klientów, oferując poziomy pomocy technicznej dostosowane do ich potrzeb i budżetów.

- Ośrodek HP Global Mission Critical Solution Center ogranicza częstotliwość i czas trwania przerw w dostępności, zapewniając szybką, interwencyjną pomoc techniczną i rozwiązywanie problemów występujących w złożonych środowiskach o znaczeniu krytycznym.

- Zdefiniowany zestaw usług prewencyjnych opartych na sprawdzonych procedurach branżowych w zakresie zarządzania zmianą i usprawniania procesów pomaga unikać nieplanowanych przestojów poprzez przewidywanie potencjalnych problemów.

- Elastyczny system punktów kredytowych udostępnia szeroki wybór usług dostosowanych do potrzeb klientów. Liczba punktów kredytowych rośnie wraz z liczbą zakupionych usług HP Critical Advantage.

Elastyczne usługi prewencyjne HP Critical Advantage obejmują:

- Analizę wydajności i pojemności środowisk wirtualnych, która wprowadza klienta w zagadnienia planowania zakresu wirtualizacji w celu dostosowania wydajności do potrzeb biznesowych.

- Warsztaty Virtualization Readiness Workshop for Critical Applications umożliwiają planowanie i analizowanie infrastruktury, dzięki czemu klienci mogą szybko korzystać z zalet technologii wirtualizacji, przy jednoczesnym ograniczeniu potencjalnego ryzyka.

- Analiza dostępności w środowiskach wirtualnych poprawia wydajność i utrzymuje dostępność infrastruktury poprzez optymalizację środowisk zwirtualizowanych.€

„Przy wdrażaniu aplikacji o znaczeniu krytycznym w infrastrukturach zwirtualizowanych klienci napotykają problemy związane z utrzymaniem wysokiej dostępności” — powiedział William Loupakos, wiceprezes ds. usług profesjonalnych w firmie American Digital Corporation. — „Jako partner handlowy działu usług HP na poziomie Elite, możemy obecnie oferować klientom usługi poprawiające wydajność ich środowiska ProLiant, rozszerzając jednocześnie możliwości wyboru opcji pomocy technicznej”.

Pomoc techniczna o znaczeniu krytycznym dla zwirtualizowanych serwerów HP ProLiant sprawia, że usługi HP Critical Advantage przybliżają klientom model infrastruktury konwergentnej HP (HP Converged Infrastructure), stanowiącej główny element koncepcji Instant-On Enterprise. Obecnie firmy są w ciągłym kontakcie ze światem, wobec czego przedsiębiorstwa realizujące koncepcję „Instant-On Enterprise” wykorzystują technologie we wszystkich obszarach swojej działalności, w celu natychmiastowego zaspokajania wszelkich potrzeb ich klientów, pracowników, partnerów i obywateli.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj