© sxc.hu
Firma Adobe zaprezentowała nowe rozwiązanie do zarządzania interakcjami z klientem Customer Experience Management: platformę Adobe Digital Enterprise. Platforma umożliwia przedsiębiorstwom budowanie immersyjnych, wielokanałowych środowisk interakcji z klientami, przywykłymi obecnie do korzystania z serwisów społecznościowych i urządzeń mobilnych.
Nowa oferta Adobe stanowi istotny element realizacji strategii CEM. Adobe pozwala przedsiębiorstwom połączyć siły działów marketingu i informatyki, aby tworzyć interesujące rozwiązania, zwiększające lojalność klienta wobec marki i zapewniające przewagę nad konkurencją.
Ponadto Adobe wprowadza nowy zestaw rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem, oparty na platformie Adobe Digital Enterprise. Pomoże on pracownikom odpowiedzialnym za marketing oraz dyrektorom branżowym w tworzeniu spersonalizowanych, ukierunkowanych kampanii — zarówno w formie elektronicznej, jak i tradycyjnej. Działy informatyczne mogą wykorzystać tę platformę do optymalizowania kontaktów z klientem w obrębie wszystkich branż. Dzięki tej ofercie przedsiębiorstwa mogą podjąć się zmian w relacjach z klientami w zakresie ich pozyskiwania
i zatrzymywania, a także promowania marek.
Lepsza obsługa klienta dzięki ujednoliconej platformie
Nowa, otwarta platforma Adobe ma charakter modułowy – umożliwia tworzenie rozwiązań cyfrowych m.in. dla: portali społecznościowych, sieci WWW, urządzeń mobilnych i publikacji drukowanych. Nowe rozwiązanie Adobe pozwala przedsiębiorstwom tworzyć interakcje cyfrowe, zarządzać nimi i dostarczać je w obrębie wielu kanałów, wykorzystując takie narzędzia, jak HTML5, Adobe AIR, Flash Player oraz Adobe Reader. Jednym z elementów tego rozwiązania jest integracja z pakietem Adobe Online Marketing Suite, co umożliwia tworzenie cyfrowych kampanii marketingowych i spersonalizowanych interfejsów cyfrowych we wszystkich kanałach marketingu, sprzedaży i dostarczania.
Nowością jest także integracja produktów Adobe Flash Builder i Flex, co ułatwia programowanie aplikacji mobilnych. Produkty Flash Builder 4.5 oraz Flex 4.5, zintegrowane z rozwiązaniem Adobe Digital Enterprise Platform, obsługują teraz programowanie aplikacji mobilnych na urządzenia z systemem Android, a także urządzenia BlackBerry PlayBook, iPhone oraz iPad. Ponieważ smartfony i tablety zyskują coraz większą popularność wśród użytkowników korporacyjnych, działy informatyczne przedsiębiorstw muszą mieć możliwość wydajnego tworzenia, dostarczania
i obsługiwania aplikacji przeznaczonych dla szerokiej gamy urządzeń i platform. Dzięki produktom Flash Builder i Flex, przedsiębiorstwa mogą tworzyć aplikacje do uruchamiania w sieci WWW, na komputerach stacjonarnych i najpopularniejszych platformach mobilnych, wykorzystując to samo narzędzie, tę samą strukturę programistyczną i tę samą bazę kodu.
Zwiększanie zaangażowania klientów w całym okresie ich obsługi
Nowe rozwiązania Adobe do zarządzania relacjami z klientem, oparte na platformie Adobe Digital Enterprise, już w konfiguracji standardowej umożliwiają tworzenie nowych środowisk interakcji
z klientem:
Rozwiązanie Digital Enterprise Platform i pakiet Customer Experience Solutions zostaną zaprezentowane na pierwszej konferencji Adobe Digital Enterprise Summit, która odbędzie się 3-4 października w Los Angeles. Na konferencji Digital Enterprise Summit spotkają się opiniotwórczy liderzy branży, specjaliści ds. rozwiązań Adobe i partnerzy tworzący rozwiązania. Zaprezentują przyszłość zoptymalizowanych interakcji z klientem we wszystkich kanałach cyfrowych. Więcej informacji na stronie konferencji Adobe Digital Enterprise Summit.
„Możliwość oferowania doskonałych interakcji z klientem stała się elementem nieodzownym dla uzyskania przewagi nad konkurencją. Platforma Adobe Digital Enterprise zapewnia przedsiębiorstwom kompleksowe fundamenty, pozwalające na uzyskanie pełnej interakcji z klientem na każdym etapie. Oferuje rozwiązania łatwe w obsłudze, wydajne i produktywne, umożliwiające zaoferowanie klientowi fascynującego środowiska i promowanie lojalności wobec marki”. – komentuje Rob Tarkoff – wiceprezes i dyrektor generalny działu Digital Enterprise Solutions, Adobe Systems
Zaloguj się Logowanie