Spółka pkt.pl we współpracy z firmą adaffix wprowadziła na polski rynek mobilną aplikację No 1 Caller LookUp. Oprogramowanie pozwala w szybki sposób odszukać i nawiązać połączenie telefoniczne z wybraną firmą, bez konieczności tracenia czasu na „głuche telefony”.
W przypadku braku odpowiedzi ze strony odbiorcy, aplikacja automatycznie sugeruje połączenie z kolejnym przedsiębiorcą, oferującym usługi tego samego typu. Rozwiązanie przeznaczone jest dla użytkowników smartfonów pracujących na systemach operacyjnych Android, Nokia Symbian oraz BlackBerry.
Aplikacja No 1 Caller LookUp oferuję dostęp do bazy adresowej pkt.pl, obejmującej ponad
2 mln firm i instytucji mieszących się na terenie całej Polski. Dzięki temu, za pośrednictwem oprogramowania adaffix, klienci mogą szybko odnaleźć i skontaktować się z najbliższym punktem usługowym, bez względu na miejsce, w którym się znajdą.
Alikację No 1 Caller LookUp wyposażono w dwie główne funkcje: „AutoSuggest” oraz „Caller Lookup”.
Dzięki funkcji „AutoSuggest” użytkownik może szybko nawiązać połączenie telefoniczne z wybraną firmą. W przypadku braku odpowiedzi ze strony odbiorcy, aplikacja automatycznie sugeruje numery telefonów innych lokalnych przedsiębiorstw, oferujących usługi tego samego typu. Aby połączyć się z kolejną firmą, wystarczy nacisnąć jedną z ikon. Dane kontaktowe wybranego usługodawcy można również dodać do listy kontaktów w telefonie użytkownika.
Funkcja „Caller Lookup” umożliwia z kolei identyfikację rozmówców biznesowych, nieuwzględnionych w liście kontaktów użytkownika. W przypadku połączeń przychodzących na ekranie automatycznie wyświetlana jest nazwa firmy, do której należy dany numer telefonu. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik może w łatwy sposób zidentyfikować rozmówcę, również w przypadku połączeń nieodebranych. Aby oddzwonić lub dodać dane rozmówcy do listy kontaktowej, wystarczy wcisnąć odpowiednią ikonę.
Dodatkowo aplikacja No 1 Caller LookUp oferuje funkcje blokowania połączeń, synchronizacji kontaktów oraz funkcję Facebook ID umożliwiającą w momencie połączenia wyświetlanie na ekranie telefonu zdjęcia oraz aktualnego statusu znajomych z Facebooka.
Aby zwiększyć wygodę użytkowników, No 1 Caller LookUp funkcjonuje w tle, równolegle z innymi programami, tak więc nie wymaga każdorazowego uruchamiania. Rozwiązanie przeznaczone jest dla smartfonów pracujących na systemach operacyjnych Android, Nokia Symbian oraz BlackBerry.
„Coraz większą rolę w komunikacji firma-klient odgrywa internet oraz natychmiastowy dostęp do informacji. Dlatego też systematycznie rozwijamy nowe rozwiązania mobilne dedykowane dla smartfonów. Cieszymy się, że dzięki współpracy z adaffix możemy zaoferować użytkownikom kolejną innowacyjną aplikację, umożliwiającą odnalezienie oraz szybkie dotarcie do pożądanych usług czy produktów, bez konieczności tracenia cennego czasu” – mówi Piotr Strzałkowski, Prezes Zarządu pkt.pl.
„Cieszymy się, że Polacy dołączą do międzynarodowego grona użytkowników naszej aplikacji. Wierzymy, że dzięki współpracy z pkt.pl, polscy użytkownicy będą mogli w jeszcze większym stopniu i z większą łatwością korzystać z możliwości jakie oferują współczesne smortfony” – mówi Claudia Poepperl, właściciel oraz CEO adaffix.
Aplikację No 1 Caller LookUp można bezpłatnie pobrać ze stron:
www.adaffix.com
Android Market: https://market.android.com/details?id=com.adaffix.android&feature=search_result
BlackBerry Appworld: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/4401
OVI (Nokia): http://store.ovi.com/content/2587
Zaloguj się Logowanie