Najlepsze systemy do zarządzania zamówieniami

Rozwiązania Oracle E-Business Suite Order Fulfillment oraz Oracle Siebel Customer Order Management zostały uznane za najlepsze w niezależnym raporcie firmy Forrester Research z listopada 2008 r. pt. „The Forrester Wave: Order Management Hubs, Q4 2008" (Centra zarządzania zamówieniami, IV kw. 2008 r.).

Firma Forrester oceniła osiem czołowych rozwiązań do zarządzania zamówieniami; produkty zostały ocenione pod względem 152 kryteriów. Według firmy Forrester, rozwiązanie Oracle E-Business Suite jest tym, które „było najlepszym z wiodących produktów udostępniających technologie zapewniające doskonałą obsługę zamówień".

W raporcie stwierdzono, że system Oracle E-Business Suite „posiada silną, zintegrowaną wizję kompleksowego zarządzania zamówieniami" a firma Oracle „prezentuje aktywną strategię rynkową dotyczącą produktu Oracle E-Business Suite".
Badanie firmy Forrester wykazało także, że pod względem infrastruktury rozwiązanie „Siebel Customer Order Management osiągnęło najwyższy wynik dzięki najbardziej kompleksowej obsłudze punktów zamówień. Wyróżnione obszary to między innymi obsługa sprzedaży bezpośredniej w terenie, telecentrum, urządzenia mobilne, komunikacja pomiędzy urządzeniami oraz współpraca z partnerami".

 
Ponadto firma Forrester stwierdziła, że „połączenie wiodących funkcji analitycznych, bogatego zestawu raportów oraz elastycznego modelu danych zapewnia rozwiązaniu Siebel Customer Order Management najwyższe miejsce w kategorii organizacji danych i infrastruktury".
 
"Dzięki kompleksowej integracji i automatyzacji całego procesu zarządzania zamówieniem — począwszy od ustalenia terminów realizacji i rejestrowania zamówień, do transportu i dostawy — zapewniamy naszym klientom za każdym razem doskonałą obsługę zamówień" — powiedział Jon Chorley, wiceprezes ds. strategii rozwoju produktów w firmie Oracle. "Uzyskanie przez system Oracle E-Business Suite Order Fulfillment najlepszego wyniku w raporcie firmy Forrester Research odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom odpowiednich produktów, w odpowiedniej ilości oraz za odpowiednią cenę". (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj