Oprogramowanie dla centrów kontaktowych i telefonii korporacyjnej IP firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) otrzymało nagrodę Produkt Roku 2008 wydawnictwa Technology Marketing Corp. (TMC).
TMC uhonorowało rozwiązania Customer Interaction Center (CIC) oraz Enterprise Interaction Center (EIC) firmy Interactive Intelligence za unikalną integrację z Microsoft Office Communications Server 2007, która – jako jedyna – umożliwia synchronizację i współpracę w czasie rzeczywistym mechanizmu presence.
Oprogramowanie CIC oraz EIC wykorzystuje architekturę otwartej, pojedynczej platformy z wbudowanym przetwarzaniem wielokanałowym. Dzięki temu udostępnia klientom wszechstronną funkcjonalność wielu aplikacji eliminując złożoność i koszty związane z produktami wielopunktowymi.
Rozwiązania CIC oraz EIC są przeznaczone dla średnich i dużych centrów kontaktowych oraz przedsiębiorstw. Oferują takie funkcje jak: przełączanie oparte na SIP, wielokanałowy routing i kolejkowanie, dialer dla połączeń wychodzących i mieszanych, zarządzanie obecnością, wielokanałowy monitoring jakości, zarządzanie personelem, interaktywne odpowiedzi głosowe, zunifikowana obsługa wiadomości, samoobsługa web, zarządzanie wiedzą i odpowiedzi e-mailowe, a także automatyzację procesów w obrębie systemu komunikacyjnego.
TMC to jedno z wiodących światowych wydawnictw branżowych, specjalizującym się w tematyce zintegrowanego marketingu dla odbiorców biznesowych. Jest wydawcą takich magazynów jak: Customer Interaction Solutions, Internet Telephony, Unified Communications oraz IMS Magazine. (red)
Zaloguj się Logowanie