Money.pl inwestuje w Interaktywnie.com

Internetowy serwis branżowy Interaktywnie.com pozyskał inwestora strategicznego – portal finansowy Money.pl – który objął 70 proc. udziałów w powołanej na potrzeby współpracy spółce. Interaktywnie.com powstał dwa lata temu jako blog branżowy o biznesie internetowym, marketingu oraz zastosowaniach nowych technologii w firmach. Z czasem przekształcił się w serwis branżowy, choć blog ekspercki pozostaje jednym z jego

najważniejszych elementów. Zainteresowanie serwisem w branży systematycznie rośnie. W grudniu 2008 roku stronę Interaktywnie.com odwiedziło 40 tys. unikalnych użytkowników, którzy wykonali 200 tys. odsłon. Jury konkursu Webstarfestival przyznało serwisowi Nagrodę Grand Webstar 2008 oraz tytuł strony roku.

Arkadiusz Osiak, Prezes Zarządu Money.pl w następujący sposób uzasadnia decyzję o zaangażowaniu się w projekt: – Jesteśmy pod wrażeniem bardzo dynamicznego rozwoju Interaktywnie.com. Zasięg serwisu zwiększył się w ciągu ostatniego roku o ponad 100 procent. To bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, że grupą odbiorców strony są przedstawiciele jednej branży: specjaliści i managerowie zajmujący się marketingiem, reklamą, public relations oraz e-commerce. Uważam, że brakowało w Polsce podobnego serwisu – doskonałego źródła aktualnej informacji dla całego sektora. Satysfakcja z możliwości wsparcia projektu w dalszym rozwoju jest tym większa, że sam korzystam z Interaktywnie.com od momentu jego powstania.

 
Udziały w nowo powstałej spółce obok Money.pl objęli: Krzysztof Adamus, założyciel bloga Interaktywnie.com oraz Dominik Kaznowski, od lat związany z polską branżą internetową.
– Wsparcie finansowe, zasięgowe i technologiczne partnera takiego jak Money.pl, pozwoli nam na dalszy dynamiczny rozwój serwisu, zarówno pod kątem poszerzenia tematyki, jak i zwiększenia dotarcia do marketerów i przedsiębiorców zainteresowanych wykorzystaniem internetu we własnej działalności – komentuje Krzysztof Adamus.
 
Spółka Interaktywnie.com jest w trakcie organizacji. W najbliższym czasie do trzyosobowej redakcji dołączą kolejne osoby. Trwa proces rekrutacji. Poszukiwany jest m.in. redaktor naczelny, który będzie pełnił także funkcje managerskie oraz dyrektor sprzedaży.
 
– Od wielu lat jestem związany z rynkiem internetowym. Po wycofaniu się z IAB i PBI nie zamierzałem przejść na zawodową emeryturę – dodaje Dominik Kaznowski. – Rynek internetowy intensywnie się rozwija. Uważam, że w dalszym ciągu potrzebna jest edukacja marketerów i promowanie sieci jako skutecznego narzędzia biznesowego. Mam nadzieję, że już za kilka lat internet stanie się najistotniejszym kanałem komunikacji marketingowej. Tak znacząca branża potrzebuje własnych mediów z prawdziwego zdarzenia: tworzonych przez ekspertów, ludzi związanych na co dzień z biznesem.
 
Krzysztof Adamus będzie odpowiedzialny za nadzór nad redakcją Interaktywnie.com, rozwój funkcjonalny oraz technologię. Dominik Kaznowski będzie wspierał serwis w zakresie rozwoju produktu reklamowego, business development oraz współpracy z partnerami i sprzedaż. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj