Moment.pl, czyli jak start-up z Bielska zmienia branżę beauty
Moment.pl jest nowoczesnym portalem zwiększającym efektywność zarządzania biznesem w branży hair & beauty. W połączeniu z systemem Versum, od którego zaczęła się jego historia, gwarantuje maksimum możliwości pozyskiwania klientów i oferowania usług najwyższej klasy.
Wprowadzenie systemów rezerwacji internetowej w branży hair & beauty zmieniło sposób komunikacji z klientem z korzyścią dla obu stron, ale niezastąpione udogodnienie zapewnia portal Moment.pl, ponieważ jest zsynchronizowany z oprogramowaniem Versum stworzonym w celu skutecznego zarządzania każdym biznesem kosmetycznym. Sebastian Maśka, pomysłodawca i współzałożyciel Versum, podkreśla znaczenie optymalizacji procesów biznesowych w usprawnianiu działania i zwiększania efektywności firm. Moment.pl jest nowoczesnym rozwiązaniem sprzyjającym obsłudze biznesu i wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym zależy na natychmiastowym i bezproblemowym umówieniu się na pożądany zabieg. Za pośrednictwem oprogramowania stworzonego przez Versum realizowane jest prawie 2 mln rezerwacji w ciągu miesiąca.
Możliwość rezerwacji usług w czasie rzeczywistym stanowi kwintesencję działalności Moment.pl, ale nie miałoby to znaczenia, gdyby nie trzydziestotysięczna baza renomowanych salonów urody z całej Polski, która nieustannie jest powiększana. Rozwiązaniem przyjaznym dla klientów jest filtrowanie salonów pod względem miast, usług i ocen. System autentycznych komentarzy publikowanych wyłącznie po wizycie zwiększa wiarygodność platformy i samych salonów w oczach kolejnych konsumentów. Każda zarejestrowana osoba uzyskuje wgląd do historii zrealizowanych wizyt i możliwość zapisywania ulubionych miejsc. Istotną rolę odgrywają bezpłatne przypomnienia wysyłane automatycznie poprzez SMS lub e-mail, dzięki którym klienci nie omijają wizyt. W ramach korzystania ze strony internetowej i aplikacji zapewniony został dostęp do bloga ze specjalistycznymi poradami, inspiracjami i najświeższymi trendami. Dzięki wirtualnej wizytówce salony mają szansę zaprezentować się szerokiemu gronu odbiorców.
Zagwarantowanie klientom oczekiwanych dogodności znalazło uznanie w oczach ekspertów branży beauty. Kreatywność, innowacyjność i wysoka jakość usług zostały wyróżnione tytułem Innowacja LNE w 2017 roku podczas 35. Międzynarodowych Targów Kosmetologicznych LNE w Krakowie, a następnie Diamentem Beauty 2018 w prestiżowym, cyklicznym plebiscycie organizowanym przez redakcję Trusted Cosmetics. Trudno też o lepszą rekomendację portalu niż wystawiona przez duet znakomitych polskich stylistów – Andrzeja Wierzbickiego i Tomasza Schmidta.
Nieszablonowe działania wpływają na dynamiczny wzrost zainteresowania zabiegami kosmetycznymi również ze strony mężczyzn. Branża beauty zyskała niezastąpione narzędzie do pozyskiwania i stałego kontaktu z klientami. Natomiast osoby dbające o swój wizerunek i dobre samopoczucie otrzymały nieograniczony, szybki dostęp do usług i bieżących informacji.
Wygoda rezerwacji przez stronę lub aplikację Moment.pl pozwala klientom umawiać się na konsultacje i zabiegi z dowolnego miejsca i o wybranej przez nich porze. Wystarczy podać miasto i pożądaną usługę. Rezerwacji można dokonać, zakładając konto z użyciem adresu e-mail lub logując się przez Facebook. Konto pozwala na swobodne zarządzanie wizytami.
Modna
21 stycznia 2019 at 15:59
Intuicyjne aplikacje są najlepsze i najbardziej praktyczne