Mobilna wersja usługi CheckMyTrip

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania transakcji dla światowej branży turystycznej, udostępnił mobilną wersję usługi CheckMyTrip. Tym samym firma kontynuuje rozwój pakietu kolejnych bezpłatnych aplikacji, które umożliwią podróżującym łatwy dostęp i współdzielenie planów podróży podczas jej trwania za pomocą telefonów komórkowych.

 
CheckMyTrip for Mobile pozwala w każdej chwili łatwo i wygodnie przy użyciu telefonu komórkowego weryfikować informacje dotyczące m. in. hoteli, pogody i połączeń lotniczych.
 
Rozwiązanie jest najnowszym spośród nowatorskich przedsięwzięć firmy Amadeus, oferujących nowe możliwości liniom lotniczym i biurom podróży – a w konsekwencji ich klientom – poprzez udostępnienie aktualnych informacji za pośrednictwem kolejnego, powszechnie dostępnego kanału komunikacji. CheckMyTrip w urządzeniach mobilnych umożliwia podróżującym szczegółowe planowanie swojego czasu oraz daje im poczucie pełnej kontroli nad planami podróży.
 
CheckMyTrip for Mobile dostępny jest dla każdego, kto posiada telefon komórkowy z dostępem do Internetu oraz dysponuje numerem referencyjnym rezerwacji w systemie Amadeus. Po wejściu na stronę www.checkmytrip.com wystarczy podać numer rezerwacji i nazwisko, aby zobaczyć kompletny plan podróży.
 
W ramach nieustannego rozwoju zestawu funkcji CheckMyTrip, Amadeus udostępnił do testów beta następujące usługi:
- Aplikację CheckMyTrip dla Facebook, umożliwiającą każdemu posiadaczowi konta w Facebook zainstalowanie aplikacji pozwalającej importować i współdzielić plany podróży powiązane
z rezerwacjami w systemie Amadeus z przyjaciółmi i rodziną,
CheckMyTrip dla platformy Blackberry® – Amadeus prowadzi obecnie próby funkcjonowania CheckMyTrip na tym popularnym smartfonie
 
oraz pilotażowa usługa:
- CheckMyTrip for iPhone – aplikacja dostępna w Apple’s App Store, pozwalająca użytkownikom iPhone na przeglądanie planów podróży.
 
Pakiet CheckMyTrip ciągle się rozwija, czego dowodem jest najnowsza oferta – dodatkowe usługi dla linii lotniczych i biur podróży, a zatem i ich klientów, które dają im lepszą kontrolę oraz większy ogólny komfort podróżowania. Rozwój produktów dla urządzeń mobilnych będzie kontynuowany w oparciu o strategię firmy Amadeus dla tego segmentu, której realizacja rozpoczęła się latem ubiegłego roku wraz z wprowadzeniem pakietu narzędzi dla osób podróżujących służbowo – mówi  Ian Wheeler, Vice President ds. Marketingu i Dystrybucji.
 
Facebook ma obecnie ponad 400 milionów aktywnych użytkowników*. W ubiegłym roku na świecie sprzedano 1,2 miliarda telefonów, w tym 170 milionów smartfonów, zaś na rok bieżący prognozowany jest 9 % wzrost sprzedaży. 

/Amadeus

Zaloguj się Logowanie

Komentuj