CEO firmy Microsoft, Steve Ballmer, ogłosił wprowadzenie do oferty na globalny rynek Microsoft Dynamics CRM Online, czyli najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011 w środowisku Cloud Computing. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa będą mogły odkryć nowy wymiar efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz udoskonalić obsługę klienta.
Nowy system Microsoft Dynamics CRM 2011, zarówno w modelu on-premise jak i w chmurze będzie dostępny na całym świecie od 28 lutego 2011 roku. Jednak już dziś, można rozpocząć pracę z Dynamics CRM Online zakładając testowe konto na http://crm.dynamics.com
Po raz pierwszy klienci na 40 rynkach mogą nieodpłatnie testować najnowsze rozwiązanie, dostępne na stronie http://crm.dynamics.com aż w 41 językach. Microsoft Dynamics CRM Online przez pierwsze 12 miesięcy korzystania z platformy jest oferowany w promocyjnej cenie 31 EUR za miesięczny dostęp dla jednego użytkownika. Oferta ta jest skierowana do firm, które zamówią usługę do 30 czerwca 2011.
„Kluczem do sukcesu większości firm są specjaliści od sprzedaży.” – powiedział Ballmer. „Microsoft Dynamics, oferując wiodący system CRM, który w pełni wykorzystuje możliwości Cloud Computing, redefiniuje pojęcie wydajności pracy. Microsoft Dynamics CRM dzięki znajomemu interfejsowi, usprawnieniu komunikacji i współpracy, uspójnieniu procesów oraz dostarczaniu danych w czasie rzeczywistym pozwala pracownikom działu sprzedaży zapewnić klientom jeszcze lepszy standard obsługi, a w efekcie skuteczniej konkurować na rynku.”
Oparty na najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011, Microsoft Dynamics CRM Online oferuje znajome narzędzia analityczne, usprawnia komunikację pomiędzy użytkownikami systemu i pozwala osiągąć niespotykaną produktywność:
- Znajoma i intuicyjna obsługa systemu, oparty na przeglądarce internetowej oraz mobilny dostęp, zaawansowane możliwości personalizacji oraz dopasowanie funkcji do roli pracownika w organizacji – wszystko to pozwala szybko zapoznać się ze środowiskiem, a także gwarantuje pracownikom działu sprzedaży, obsługi klienta i marketingu narzędzia oraz dane, dzięki którym można osiągać coraz lepsze wyniki.
- Wsparcie decyzyjne realizowane poprzez intuicyjne okna dialogowe procesów, kontekstowe narzędzia analityczne usprawniające wydajność pracowników i wspierające realizację ich celów, aktualizowane w czasie rzeczywistym pulpity, które dostarczają najświeższe dane o strategicznym znaczeniu dla efektywności sprzedaży, jakości obsługi i skuteczności działań marketingowych.
- Elastyczne wdrożenie w chmurze, kompatybilność z Windows Azure, możliwość współpracy kontekstowej Dynamics CRM z Microsoft SharePoint i nowy Microsoft Dynamics Marketplace, które pozwalają konfigurować i personalizować Microsoft Dynamics CRM, aby jak najlepiej odpowiadał indywidualnym potrzebom każdej firmy.
W Polsce jednym z pierwszych klientów, którzy postanowili podnieść swoją efektywność dzięki zastosowaniu Microsoft Dynamics CRM Online jest producent stolarki okiennej i systemów solarnych – firma Roto.
Zaloguj się Logowanie