Microsoft wspiera ideę The Power of Productivity poprzez oferowanie przedsiębiorstwom różnych modeli korzystania z systemu CRM, podnosząc poprzeczkę wydajności i skalowalności do 150 000 jednoczesnych użytkowników aplikacji.
Microsoft Corporation ogłosił dostępność systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w modelu on-premise i hostingowanym przez partnerów firmy. System jest już dostępny do pobrania przez klientów. Tym samym aplikacja stanowi dopełnienie oferty Microsoft Dynamics CRM Online, która dostarcza Microsoft Dynamics CRM 2011 jako usługę na żądanie, oferowaną przez centra danych Microsoft od stycznia br. na 40 rynkach w 41 językach.
Dzięki pojedynczej bazie kodu typu multi-tenant dla chmury i modelu on-premise, Microsoft Dynamics CRM 2011 propaguje ideę The Power of Productivity wśród organizacji specjalizujących się w sprzedaży, serwisie i marketingu na całym świecie.
Microsoft Dynamics CRM 2011 jest dostępny globalnie – obecni klienci z aktywnymi umowami Microsoft Software Assurance mogą uzyskać dostęp do nowej wersji bezpośrednio przez Microsoft Download Center.
Ponadto Microsoft oficjalnie ogłosił najnowsze dane dotyczące liczby użytkowników w jednej instancji mających jednoczesny dostęp do systemu, która wynosi do 150 000, zapewniając czas reakcji poniżej sekundy. Tym samym Microsoft po raz kolejny podnosi poprzeczkę wydajności i skalowalności w branży CRM. Nowe wyniki standardów dotyczące wydajności i skalowalności zostaną szczegółowo opisane w opracowaniu Microsoft Dynamics CRM, który zostanie opublikowany w najbliższych tygodniach.
– Potrzeba budowania głębszych i bardziej owocnych relacji w skali globalnej pozostaje priorytetem CIO – powiedział Mark Barrett, senior vice president CRM, Avanade. – Połączenie długoletniego doświadczenia firmy Avanade w zakresie rozwoju systemów i Microsoft Dynamics CRM 2011 pozwala nam na dostarczanie kompleksowych aplikacji CRM naszym klientom poprzez wdrożenia w modelu on-premise, jak również w opcji SaaS. Microsoft Dynamics CRM 2011 zapewnia nam platformę, którą wykorzystujemy we wspieraniu firm w zacieśnianiu relacji z klientami i partnerami, zwiększaniu wydajności i usprawnianiu współpracy w ramach całej organizacji.
Microsoft Dynamics CRM 2011 zapewnia klientom i partnerom szeroki zakres funkcjonalności, w tym konfigurowalność point-and-click, skalowalność oraz łatwą integrację z istniejącymi już w firmie aplikacjami i bazami danych. System wspiera ideę The Power of Productivity poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi, dedykowanych pracownikom firm o każdej wielkości, ponieważ skupia ściśle określone wartości i cechy. Microsoft Dynamics CRM 2011 jest:
• Znany – poprzez integrację z rozwiązaniem Microsoft Outlook nowej generacji gwarantuje znajomą i intuicyjną obsługę systemu. Natomiast możliwość dostępu poprzez przeglądarkę internetową oraz dostęp mobilny, opcje RoleTailored pozwalające na dopasowanie funkcji do roli pracownika w organizacji, czy też funkcje służące do zaawansowanej personalizacji użytkowników umożliwiają użytkownikom szybkie zapoznanie się ze środowiskiem działania aplikacji oraz łatwy dostęp do informacji, których potrzebują.
• Inteligentny – poprzez intuicyjne okna dialogowe procesów, narzędzia analityczne do zarządzania wydajnością i celami oraz pulpity w czasie rzeczywistym, które dostarczają najbardziej aktualne i strategiczne informacje ekspertom ds. sprzedaży, serwisu i marketingu w celu zwiększenia efektywności realizowanych działań.
• Połączony – poprzez elastyczne wdrożenia w chmurze, integrację z Windows Azure, możliwości Microsoft SharePoint i nowego Microsoft Dynamics Marketplace, które pozwalają klientom i partnerom na konfigurację i dostosowanie systemu Microsoft Dynamics CRM do swoich określonych potrzeb biznesowych.
– Microsoft Dynamics CRM 2011 oferuje działom sprzedaży, marketingu i obsługi klienta zupełnie nowy poziom wydajności – powiedział Terje Laugerud, CEO, CIBER International. – Skupienie się na znanych, inteligentnych i zintegrowanych aplikacjach przekonuje klientów i stanowi idealną platformę dla CIBER na dostarczanie innowacyjnych rozwiązań CRM dla klientów w wielu branżach.
Zintegrowany z Microsoft Dynamics CRM 2011, Microsoft Dynamics Marketplace jest obecnie dostępny w 20 krajach, oferując ponad 1400 ofert partnerów związanych z rozwiązaniami i usługami. Katalog online stanowi dla partnerów łatwy sposób działania na rynku i dystrybucji rozwiązań dla klientów Microsoft Dynamics, zarówno w modelu online, on-premise lub hostingu przez partnerów.
Rozwiązanie umożliwia klientom szybkie wyszukiwanie i stosowanie specjalistycznych aplikacji oraz rozszerzeń rozwiązań firmy Microsoft i jej partnerów, aby pomóc im przyspieszać i rozszerzać implementacje systemów CRM i ERP. Microsoft Dynamics Marketplace jest dostępny w Austrii, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Kolumbii, Danii, Niemczech, we Francji, w Indiach, we Włoszech, Japonii, Meksyku, Holandii, Portugalii, Rosji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Więcej informacji na temat partnerów i klientów wdrażających Microsoft Dynamics CRM 2011 można znaleźć na stronie http://crm.dynamics.com. Ponadto, użytkownikom udostępniono możliwość udziału w społeczności interaktywnej Microsoft Dynamics CRM na stronie @MSDynamicsCRM, #crm2011.
Zaloguj się Logowanie