Level 3 ogłasza oferty usług o nowej częstotliwości

Firma Level 3 Communications, Inc. ogłosiła dzisiaj nowe możliwości usług opartych na częstotliwości optycznej. Ulepszenia stanowią bezpośrednią odpowiedź na rosnące potrzeby klientów wymagających elastycznych, wydajnych, szerokopasmowych sieci optycznych – zarówno przedsiębiorstw, jak i klientów detalicznych.

Nowa oferta zapewnia ochronę sieci, dodatkowe możliwości szerokopasmowe i gwarancje wydajności, umożliwiające klientom sprostanie rosnącym wymogom użytkownika końcowego i aplikacji wymagających wydajnych rozwiązań szerokopasmowych. Rozszerzenie oferty obejmuje usługi lokalne i międzymiastowe oraz będzie włączone do oferty sieci Level 3 w Ameryce Północnej i Europie.
 
“Kiedy Level 3 będzie w stanie oferować swoim klientom krótsze połączenia światłowodowe, dzięki obszernemu zasięgowi sieci, przełoży się to na mniejsze opóźnienia oraz wyższą wydajność aplikacji – powiedział Brian Washburn, dyrektor ds. badań Current Analysis. – Dla niektórych organizacji niewielkie opóźnienie w trybie end-to-end jest kwestią kluczową”.
Nowa oferta usług obejmuje:
 
- Chronioną częstotliwość: Level 3 oferuje teraz automatyczną ochronę, przystosowaną do różnie trasowanych częstotliwości w przypadku awarii sieci. Przełączenie w tryb ochrony, w pełni zautomatyzowane i zarządzane przez Level 3, następuje z prędkością przełączania bliskiej czasom odtwarzania połączenia SONET. Pojedynczy interfejs klienta nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów kapitałowych, poniesionych w związku z optycznym portem klienta, a zróżnicowana ścieżka odtwarzania jest stała i znana klientowi. Te właściwości pozwalają klientom osiągnąć szybkie odtwarzanie łącza i przewidywalną wydajność sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów i ingerowania w złożoność routingu.
 
- Wartości w sieci Gigabit Ethernet: Level 3 dostarcza niechronione usługi transmisji danych, przy użyciu jednego z interfejsów Gigabit Ethernet. Ta wolniejsza opcja szerokopasmowa pozwala klientom wykorzystać mniejsze wartości częstotliwości Ethernet w przystępnej cenie, w celu stworzenia łączności w sieciach lokalnych i międzymiastowych, w których połączenie 2.5 gigabitów na sekundę (Gbps) lub 10 Gbps nie jest zagwarantowane.
 
- Fale 40-gigabitowe: Level 3 również oferuje rozszerzone usługi w zakresie wyższej granicy częstotliwości szerokopasmowej z 40-gigabitowymi falami. Usługa ta pozwala klientom, którzy potrzebują zastosowania wysokich częstotliwości szerokopasmowych pomiędzy dwoma lokalizacjami, na ustanowienie łączności, za pomocą jednego połączenia zamiast nabywania i zarządzania wieloma połączeniami 10 Gbps oraz stosowania dodatkowych optycznych portów wspierających.
 
- Maksymalna gwarancja braku opóźnień: Level 3 oferuje teraz maksymalną gwarancję braku opóźnień w usługach szerokopasmowych dla tych klientów, którzy mają bardzo małą tolerancję pod względem aplikacji czułych na opóźnienia. Gwarancja jest zapewniona, zanim klient zobowiąże się do zamówienia tak, aby zostało zmniejszone ryzyko wystąpienia sytuacji, w której klient włączając się do sieci napotyka na zbyt duże opóźnienia. Level 3 również utrzymuje gwarancję braku opóźnień przez cały czas trwania połączenia z siecią.
 
“W obliczu rosnącej presji ekonomicznej przy zmniejszających się budżetach kapitałowych, firmy szukają bardziej wydajnych sposobów, aby nadążyć za rosnącymi wymaganiami dotyczącymi ich sieci – powiedział Sureel Choksi, dyrektor ds. marketingu w Level 3. – Ta oferta usług o nowej częstotliwości zapewnia szczegółowość, niezawodność oraz skalowalność, pozwalając klientom Level 3 na bardziej elastyczne zarządzanie ich potrzebami dotyczącymi coraz bardziej złożonych oraz powiększających się sieci szerokopasmowych”.
 

Te ostatnio wprowadzone ulepszenia usług, spełniają zróżnicowane potrzeby dotyczące sieci, od wysokowydajnej łączności w ośrodkach przechowywania danych oraz skomputeryzowanej dystrybucji do podstawowej konstrukcji z protokołem IP, będącej nośnikiem o wysokiej częstotliwości szerokopasmowej. Level 3 dostarcza innowacyjne rozwiązania w zakresie sieci optycznych z wykorzystaniem najnowszych technologii, w celu wspierania swoich klientów. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj