Firma Adobe Systems Incorporated poinformowała o wprowadzeniu na rynek systemu Adobe Connect™ 8. Jest to ważna aktualizacja oferowanego przez firmę rozwiązania do organizowania konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie efektywnych spotkań, szkoleń i seminariów internetowych.
Najnowsza wersja rozwiązania, oparta na powszechnie dostępnym oprogramowaniu Adobe Flash® Player, zapewnia przedsiębiorstwom i instytucjom administracji publicznej z całego świata bogate możliwości kontaktów multimedialnych za pomocą różnych urządzeń oraz łatwego i niezawodnego uczestniczenia w spotkaniach.
„Obserwujemy wzrost tempa upowszechniania się konferencji internetowych jako podstawowego narzędzia współpracy do codziennego użytku” ― powiedział Andy Nilssen, starszy analityk w firmie Wainhouse Research. „Dostrzegamy również, że przedsiębiorstwa i instytucje mają coraz większe oczekiwania względem rozwiązań do organizowania konferencji internetowych. Potrzebują narzędzi, które pozwolą im wyjść poza ramy bieżących spotkań i seminariów. Rozwiązanie takie powinno zapewniać dziesiątki różnorodnych zastosowań, umożliwiać łatwe rozszerzanie dostępnych możliwości o nowe, kluczowe funkcje, zapewniać integrację z istniejącymi infrastrukturami, takimi jak systemy wideokonferencyjne, a także umożliwiać uczestniczenie w spotkaniach za pomocą szerokiej gamy urządzeń bezprzewodowych”
Do najważniejszych nowych funkcji systemu Adobe Connect 8 należą: uproszczony interfejs zapewniający łatwiejszą obsługę, rozszerzone i elastyczniejsze możliwości współpracy gwarantujące swobodniejszą wymianę myśli, a także bardziej zaawansowana integracja dźwięku i obrazu w celu zapewnienia pełniejszych wrażeń multimedialnych. System Adobe Connect 8 oferuje również pakiet dla programistów (software development kit ― SDK) ułatwiający wprowadzanie rozszerzeń oraz nowe, opcjonalne oprogramowanie klienckie do komputerów biurkowych oparte na środowisku uruchomieniowym Adobe AIR, które ułatwia zarządzanie spotkaniami, a także obsługę szeregu urządzeń bezprzewodowych.
Nowe funkcje i korzyści
• Bardziej intuicyjny interfejs użytkownika, który zapewnia organizatorom spotkania, prezenterom i uczestnikom jeszcze łatwiejszy dostęp do szerokich możliwości. Pozwala na przykład prezenterom szybko i elastycznie dostosowywać układy sali konferencyjnej w czasie rzeczywistym, odpowiednio do potrzeb.
• Rozszerzenia do funkcji udostępniania, czatu, wideo, notatek, pytań i odpowiedzi, tablicy (whiteboard) oraz innych funkcji dodatkowych, które ułatwiają współpracę.
• Dodanie dwukierunkowej funkcji Universal Voice, która pozwala utworzyć most dźwiękowy pomiędzy dowolnym operatorem świadczącym usługi telekonferencyjne a salą konferencyjną z systemem Adobe Connect oraz zapewnić dwukierunkową komunikację między uczestnikami w oparciu zarówno o technologię VoIP, jak i o telefonię tradycyjną.
• Integracja systemu Adobe Connect z istniejącym systemem wideokonferencyjnym, co umożliwia organizatorom spotkania dostarczenie strumieniowej transmisji dźwięku i obrazu na żywo bezpośrednio do sali konferencyjnej z systemem Adobe Connect.
• Umożliwiający rozszerzoną współpracę pakiet SDK, z obsługą oprogramowania Adobe Flex®, Adobe Flash i Adobe ActionScript 3, który umożliwia programistom tworzenie niestandardowych funkcji dodatkowych oraz integrację systemu Adobe Connect z innymi systemami.
• Rozwiązanie Adobe Connect Desktop oparte na środowisku Adobe AIR, które pozwala użytkownikom konfigurować spotkania bezpośrednio z poziomu komputera biurkowego oraz zarządzać nimi. Opcjonalna aplikacja pozwala również użytkownikom pobierać nagrane sesje do oglądania w trybie offline.
• Oprogramowanie Adobe Connect Mobile pozwala uczestnikom oglądać spotkania na urządzeniach przenośnych. Oprogramowanie to działa na urządzeniach Apple iPhone i iPad, a także na urządzeniach z systemem Google Android oraz innych urządzeniach przenośnych wyposażonych w technologię Adobe Flash.
Zaloguj się Logowanie