Kierunek E-marketing na SGH

Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i wiodąca polska uczelnia ekonomiczna Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.

Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski – Point od View, Krzysztof Dębowski – SARE, Bartłomiej Wyszyński – Artegence, Marcin Maj – OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl .
 
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie. Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.
 
Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne: nowoczesne zarządzanie marketingowe, istota marketingu internetowego, strategiczne obszary e-biznesu, społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
 
6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r. Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj