Jak podnieść efektywność zarządzania wiedzą w firmie?
Każda firma dąży do zwiększenia efektywności swoich działań oraz notowania coraz większych zysków. Udowodnione zostało, że głównym czynnikiem stymulującym rozwój firmy oraz zwiększającym jej konkurencyjność na rynku jest kapitał intelektualny. Zasób ten, do pełnego wykorzystania jego potencjału, wymaga odpowiedniej administracji. Zarządzanie wiedzą, informacją o produktach oraz relacjami z klientem (knowledge management) w organizacji wymaga zatem użycia specjalistycznych narzędzi, dzięki którym firma nabierze nowej jakości oraz rozpędu.
Przepływ informacji w firmie, zarówno na liniach wewnętrznych (pomiędzy kadrą oraz pracownikami), jak i linii zewnętrznej (firma-klient) jest niezwykle istotny. Wieloletnie badania dały doskonałe rozwiązania, które w pełni usprawniają komunikację na każdym poziomie. Narzędzia z zakresu knowledge management zwiększają skuteczność funkcjonowania wszystkich procesów w firmie. Niezwykle ważnym elementem jest informacja oraz bezproblemowy dostęp do danych i ich przepływ. Narzędzia zarządzania wiedzą gwarantują natychmiastowy dostęp do wymaganych informacji, zapewniają skuteczne i sprawne rozwiązania problemów oraz umożliwiają wykonywanie bardzo zaawansowanych zadań w krótkim czasie dzięki całemu szeregowi przydatnych opcji. Te udogodnienia możliwe są dzięki opracowanym wygodnym szablonom do wyszukiwania treści oraz klarownej strategii wczytywania informacji. Umożliwia to naturalny język zapytań oraz solidne drzewa decyzyjne. Najlepsze systemy automatycznie ustawiają zasoby informacyjne, a same drzewa budowane są dynamicznie, dzięki czemu istnieje nieograniczona ilość rozgałęzień informacyjnych. Tworzenie nowych ścieżek, dodawanie ich oraz łączenie także zewnętrznych zasobów pozwala na uzyskiwanie natychmiastowej odpowiedzi na zadane zapytanie. Zarządzanie wiedzą za pośrednictwem nowoczesnego oprogramowania dedykowanego tym procesom wprowadza komunikację w firmie na nowy, niedostępny dotychczas, poziom.
Narzędzia zarządzające komunikacją z klientem w firmie to skuteczne rozwiązania, które usprawniają strategie działania firmy oraz umożliwiają jej szybki rozwój. Przykładem doskonałego rozwiązania z zakresu knowledge management w firmie jest oprogramowanie KSM Lighthouse. System ten jest narzędziem służącym do zarządzania kontaktem i wiedzą w organizacji. Co więcej, oprogramowanie to usprawnia komunikację firmy z klientem będąc platformą typu customer experience. Jednym z głównych celów systemu Lighthouse jest podnoszenie jakości obsługi klienta oraz zdecydowane obniżenie kosztów związanych z tymi procesami. Dzieje się to przede wszystkim poprzez zastosowania takich rozwiązań jak naturalny język zapytań oraz drzewo odpowiedzi. Użycie tych metod sprawia, że klient natychmiastowo uzyskuje odpowiedzi na zadawane pytania. Jest to prosty z założenia, a bardzo rozbudowany (ze względu na nieograniczone możliwości) schemat informacyjny. Te rozwiązania w swojej doskonałej i niezawodnej formie dostępne są w pakiecie KSM Lighthouse.
Technologie oraz procedury zastosowane w systemie KMS Lighthouse prowadzą do integracji firmy z klientem poprzez zwiększenie zaangażowania konsumenta. Jest to coś o wiele więcej niż budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji na linii firma-klient. Integracja ta buduje lojalność klienta wobec sprzedawcy i powoduje widoczny wzrost sprzedaży produktów dostępnych w ofercie firmy. Warto wspomnieć, że to nie nowi klienci, a aktywni stali odbiorcy oferty generują największe przychody w biznesie. Aktywizacja klienta poprzez zapewnienie im obsługi na najwyższym możliwym poziomie powoduje, że konsument bez zawahania zapłaci o wiele wyższą kwotę za dany produkt, gdyż opieka mu świadczona staje się kolejną wartością.
Systemy KMS Lighthouse zapewniają wielopoziomową obsługę klienta oraz profesjonalne zarządzanie zasobami wiedzy w firmie. Wspomniana wielopoziomowość odbywa się poprzez integrację z narzędziami i platformami, z których na co dzień korzysta konsument: social media, poczty e-mail, obsługa SMS, chatboty, systemy CRM, porównywarki produktów i usług, ankiety oraz wiele innych. KMS Lighthouse to doskonałe rozwiązanie dla firm, które inwestują w rozwój.
Oprogramowanie KMS Lighthouse oferowane jest przez Integral Solutions – oficjalnego dystrybutora najlepszych rozwiązań IT dla firm w tym produktów marki Informatica.
Inwestycja w oprogramowanie KMS Lighthouse w pełni usprawnia działanie firmy wprowadzając ją na bardzo wysoki poziom. Rozwiązanie jest spersonalizowane pod klienta i dostosowane do standardów obowiązujących w firmie, dzięki czemu w ekspresowym czasie system zostaje wdrożony do firmy i zaczyna być efektywnie używany w codziennej pracy. Możliwe jest to dzięki wykorzystaniu kreatora szablonów czerpiącego z gotowych struktur, pozwalających na tworzenie spójnej i klarownej prezentacji wiedzy.
Wielką zaletą KMS Lighthouse jest wykorzystanie naturalnego języka zapytań umożliwiającego natychmiastowy dostęp do odpowiedzi (w mniej niż sekundę). Co bardzo istotne, odpowiedzi te są stuprocentowo trafne w stosunku do zapytania.
System wyposażono również w wygodny i bardzo wartościowym mechanizm feedback pozwalający na zgłoszenie przez każdego z użytkowników błędu lub jakiejkolwiek uwagi. Informacje te wykorzystywane są do natychmiastowego nanoszenia poprawek i usprawniania całości systemu. Wariant ten aktywizuje użytkownika. Rozwiązania KMS Lighthouse usprawniają dzielenie się wiedzą, opiniami oraz każdy inny sposób komunikacji na wszystkich liniach i poziomach. Oprogramowanie wykorzystuje do tego również takie kanały jak media społecznościowe czy portale tematyczne (w tym fora). Pozyskane informacje pozwalają na tworzenie właściwych i efektywnych scenariuszy zachowań klientów, mogąc przewidywać nurty w trendach oraz konkretne oczekiwania konsumentów.
KMS Lighthouse to zestaw narzędzi, który skutecznie zarządza wiedzą w firmie. Dzięki niemu uzyskuje się dostęp do bardzo cennych danych, które automatycznie zostają uporządkowane.
Niezwykle wartościowym rozwiązaniem jest porównywarka produktów, usług oraz informacji na temat konkurencji. Dostarcza ona danych, które wykorzystuje się do spersonalizowania oferty, wspierania sprzedaży oraz pomocy w wyborze najlepszych rozwiązań. Co więcej, KMS Lighthouse może być bez problemu integrowany z innymi systemami, jak na przykład oprogramowania typu CRM, dzięki którym wiedza w organizacji będzie zarządzana w sposób najbardziej wydajny.
Oferowane przez Integral Solutions oprogramowanie KMS Lighthouse to sprawdzony zestaw narzędzi wspomagający zarządzanie wiedzą w organizacji oraz zaawansowaną obsługę klienta. Inwestycja w system KMS Lighthouse daje przedsiębiorcy nowe możliwości, wspomaga rozwój i pozwala na notowanie coraz większych zysków.
Zaloguj się Logowanie