ITD Polska będzie modernizować Call Center w BOŚ

Firma ITD Polska wygrała przetarg na modernizację Call Center w Banku Ochrony
Środowiska. Opracowana na potrzeby BOŚ koncepcja uwzględnia instalację systemu

Customer Interaction Center (CIC) wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence.

Rozwiązania jakie będzie wdrażać ITD Polska obejmują różne kanały komunikacji,
w tym rozmowy przychodzące, kolejkowanie maili, jak i kampanie wychodzące.
Architektura all-in-one rozwiązania pozwoli na kompleksową realizację wielu
zadań Call Center Banku.

BOŚ zdecydował również o wdrożeniu modułu Interaction Recorder, umożliwiającego

nagrywanie i szyfrowanie rozmów oraz Interaction Dialer, obsługującego
zaawansowane kampanie wychodzące.

W celu wsparcia pracy konsultantów udostępniona zostanie funkcjonalność
Interaction EasyScripter, pozwalająca na dynamiczne i nieskomplikowane
przygotowanie nawet złożonych skryptów dla pracowników Call Center pod kątem
konkretnej kampanii telemarketingowej lub rozmów przychodzących. Zaletą
jednoczesnego zastosowania modułów Interaction Dialer i EasyScripter będzie
płynne prowadzenie kampanii wychodzących za sprawą funkcjonalności Dialera
śledzącej skrypt konsultanta szacującej przewidywany czas zakończenia rozmowy
i nawiązującej połączenie bezpośrednio po jej zakończeniu. Całość rozwiązania
będzie redundantna w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Call Center.
Dodatkowo system CIC będzie obsługiwał e-maile w multimedialnej kolejce.

Projekt prowadzony przez zespół ITD Polska wstępnie obejmuje dwie lokalizacje:
główną i zapasową. Dzięki elastyczności systemu CIC oraz odpowiedniemu
wyskalowaniu platformy sprzętowej przewidziany został nawet kilkukrotny wzrost
liczby konsultantów Call Center w zależności od planów biznesowych organizacji.
Zakończenie projektu przewidziano na koniec sierpnia br.

/Media Hit

Zaloguj się Logowanie

Komentuj