Interactive Intelligence międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, wprowadził do oferty produkt o nazwie Interaction Monitor(™), służący do monitoringu systemu komunikacyjnego.
Interaction Monitorjest dodatkiem do oferowanych przez firmę rozwiązań z zakresu automatyzacji centrów kontaktowych i korporacyjnej telefonii IP. Pomaga podnieść wydajność operacyjną i niezawodność poprzez umożliwienie zdalnego monitoringu i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami peryferyjnymi Interactive Intelligence. Wszystkie te czynności można wykonywać z jednej lokalizacji i za pomocą jednego interfejsu.
Pojedynczy interfejs kliencki w aplikacji Interaction Monitor służy do zdalnego monitoringu systemu pod kątem błędów, ostrzeżeń i awarii, a także automatycznego pobierania plików dziennika. Alarmy trafiają do administratorów pocztą elektroniczną w zależności od wagi zdarzenia. Interaction Monitorpotrafi także przesyłać alarmy przez sieć WWW.
Interaction Monitor obsługuje uwierzytelnianie użytkowników, ograniczając w ten sposób dostęp do monitoringu do wybranych z góry urządzeń. Wśród nich znajdują się takie urządzenia oferowane przez Interactive Intelligence jak Interaction Center Platform, Interaction Gateway, Interaction SIP Proxy i Interaction Media Server, a także bramy i inne urządzenia zewnętrznych producentów.
Oprogramowanie Interaction Monitorbędzie wykorzystywane przez działy IT do monitoringu kondycji eksploatowanych systemów i urządzeń peryferyjnych. Trafi także w ręce resellerów VAR współpracujących z Interactive Intelligence, którzy będą wykorzystywać je do serwisu instalacji u klientów. Posługiwać się nim będą także pracownicy wsparcia Interactive Intelligence, świadcząc usługi zarządzane i usługi w modelu CaaS (communications-as-a-service). (red)
Zaloguj się Logowanie