Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Goodyear Dunlop Tires Polska serwis internetowy www.bezpieczneprowadzenie.pl. Zadaniem powstałego poradnika internetowego jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach.
Prowadzenie samochodu może być bezpieczne. Wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, aby zwiększyć swoje bezpieczeństwo na drodze, o czym można dowiedzieć się właśnie ze strony www.bezpieczneprowadzenie.pl. Pomysłodawcy strony umieścili na niej poszczególne części poradnika „Bezpieczna wiosna i lato za kierownicą”, w których można przeczytać o wielu zasadach, jakie każdy z kierowców powinien znać. O jeździe podczas deszczu, we mgle, czy gdy wieje silny wiatr warto na pewno poczytać i skonfrontować teorię ze swoim zachowaniem podczas prowadzenia auta. W części poradnikowej na www.bezpieczneprowadzenie.pl każdy kierowca może zapoznać się z dziesięcioma wskazówkami jak jeździć bezpieczniej, które zostały zatytułowane „Przykazaniami bezpiecznego kierowcy”.
Serwis www.bezpieczneprowadzenie.pl został stworzony w oparciu o filozofię marki – „Innowacje dla bezpieczeństwa” oraz we współpracy ze Stowarzyszeniem „Droga i Bezpieczeństwo”. Na nowej stronie kierowcy znajdą także filmy instruktażowe, zrealizowane we współpracy z Kubą Bielakiem z Akademii Bezpiecznej Jazdy. Pierwsze odcinki przedstawiają wskazówki na temat podstawowej, ale jakże istotnej sprawy – pozycji za kierownicą. Instruktor tłumaczy i uzasadnia formy ustawienia fotela, ułożenia nóg, które wielu kierowców ignoruje. Z kolei kolejny odcinek, o zasadach hamowania na wprost, przedstawia dwie sytuacje: hamowanie kontrolowane i awaryjne. Dodatkowo, internauci mogą dowiedzieć się na stornie jak bezpiecznie użytkować opony oraz znaleźć kontakt do Stowarzyszenia „Droga i Bezpieczeństwo”.
Goodyear jest światowym liderem w produkcji opon. Dzięki zaawansowanym technologiom opony Goodyeara radzą sobie w trudnych warunkach na drodze i są odporne na aquaplaning. Liczne prestiżowe testy potwierdzają, że marka Goodyear zapewnia bezpieczeństwo na drodze.
Uruchomieniu serwisu towarzyszyła kampania „Innowacje dla bezpieczeństwa na drodze” w Internecie oraz w prasie. Ze strony Agencji S4 za projekt odpowiadała Monika Wysocka – Account Manager oraz Krzysztof Wierzbicki – Multimedia Account Manager. Ze strony Goodyear Dunlop Tires Polska za projekt odpowiedzialna była Marta Kapała – Brand Manager Goodyear Dunlop.
Zaloguj się Logowanie