Ten unikalny program jest skierowany do firm średniej wielkości, które razem
tworzą rynek o wartości 7,5 mld USD
HP zaprezentował inicjatywę „HP ten.to.one”, której celem jest wsparcie rozwoju
partnerów handlowych i firm średniej wielkości oraz uproszczenie funkcjonowania
ich centrów przetwarzania danych.
„HP ten.to.one” to pierwsza tego rodzaju(1) inicjatywa, która obejmuje
przeznaczone dla firm średniej wielkości, nowe oprogramowanie i udoskonalony
program partnerski. W ramach inicjatywy przeprowadzono też prostą ankietę w
sektorze SMB na temat trendów w dziedzinie rozwiązań biznesowych(2). Firmy
średniej wielkości są definiowane jako przedsiębiorstwa zatrudniające od 1000
do 10 000 pracowników, które razem tworzą rynek o wartości 7,5 mld USD(1).
HP utworzył też dział rozwiązań komercyjnych HP (HP Commercial Solutions),
wyodrębniony w ramach HP Software and Solutions. Nowa jednostka zajmie się
realizacją inicjatywy „HP ten.to.one”.
Firmy średniej wielkości dysponują zwykle mniejszymi działami informatycznymi.
Są też mniej wyspecjalizowane w tej dziedzinie i mają mniej niezależnych działów
niż wielkie korporacje. Celem programu „HP ten.to.one” jest przyspieszenie
rozwoju biznesowego klientów z sektora firm średniej wielkości i partnerów
handlowych HP. Inicjatywa ma im pomóc szybciej wdrażać i integrować rozwiązania
biznesowe oraz nimi zarządzać, a także ograniczyć złożoność posiadanej
infrastruktury.
Prostsze wdrażanie rozwiązań opartych na przetwarzaniu poza siecią lokalną
Jak wynika z globalnego badania, które na zlecenie HP przeprowadził w kwietniu 2010 r.
Forrester Consulting, średniej wielkości przedsiębiorstwa aktywnie rozważają
wykorzystanie usług udostępnianych poza siecią lokalną. Połowa respondentów z firm
średniej wielkości stwierdziła, że planuje wdrożenie tej technologii. W przypadku
dużych korporacji podobnej odpowiedzi udzieliło 29% badanych.
HP w przystępnej cenie oferuje firmom dostęp do najpopularniejszego w swojej klasie
oprogramowania HP LoadRunner in the Cloud, które umożliwia testowanie wydajności.
Rozwiązanie to jest dostępne za pośrednictwem usług Amazon Elastic Compute Cloud
(Amazon EC2).
Nowy produkt będzie udostępniany na życzenie, a użytkownicy będą rozliczani w elastyczny
sposób, tj. tylko za faktyczne wykorzystanie narzędzi (ang. pay as you go). Dzięki temu
działy informatyczne będą mogły bez trudu zoptymalizować wydajność aplikacji o znaczeniu
krytycznym i stron internetowych.
Rozwiązanie HP LoadRunner in the Cloud będzie początkowo oferowane w bezpłatnej wersji
beta wyłącznie w Stanach Zjednoczonych(3).
Prostsze zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie zabezpieczeniami i ryzykiem to najważniejszy priorytet firm średniej wielkości.
Technologie do ochrony i tworzenia kopii zapasowych danych należą tu do kluczowych
rozwiązań pozwalających na skuteczne zarządzanie ryzykiem.
Rozwiązanie HP Data Protector zostało udoskonalone i oferuje klientom osiem sposobów
ochrony. Obejmuje przy tym również środowiska, w których wykorzystywane jest
oprogramowanie Microsoft® Hyper-V.
Dzięki objęciu rozwiązaniem HP Data Protector oprogramowania Hyper-V, HP jako jedyny
dostawca oferuje kompletny i zintegrowany system do tworzenia kopii zapasowych dla
środowisk wirtualnych. Zarazem zapewnia on najprzystępniejszą cenę — nawet o 70%
niższą niż w przypadku rozwiązań alternatywnych.{mospagebreak}Prostsze zarządzanie infrastrukturą
Wiele firm średniej wielkości nie jest zadowolonych ze sposobu, w jaki ich dział informatyczny
reaguje na problemy serwisowe. Chcą, by informatycy wydajniej monitorowali ich systemy,
przewidywali trudności i kontrolowali jakość realizacji potrzeb biznesowych.
Dzięki rozwiązaniu HP SiteScope Operations Manager średniej wielkości firmy mogą
w ekonomiczny sposób zwiększyć dostępność usług biznesowych i podwyższyć wydajność
poprzez sprawniejsze monitorowanie infrastruktury informatycznej i aplikacji.
Większy sukces partnerów handlowych
Klienci z sektora przedsiębiorstw średniej wielkości coraz częściej decydują się na korzystanie
z usług firm typu VAR (value-added reseller) i integratorów systemów, powierzając im
monitorowanie rozwiązań biznesowych i zarządzanie nimi.
Inicjatywa „HP ten.to.one” pomaga partnerom handlowym skuteczniej monitorować
i kontrolować infrastrukturę biznesową za pomocą dostosowanych do ich potrzeb narzędzi
marketingowych i rozwiązań wspomagających sprzedaż. Program obejmuje indywidualne
szkolenia, certyfikaty dla partnerów, obozy szkoleniowe i współpracę w mediach
społecznościowych. Oferuje też usługę organizowania kampanii, która pozwala w łatwy sposób
tworzyć, dostosowywać i monitorować kampanie oraz proces pozyskiwania nowych klientów.
— Usługa organizowania kampanii HP Campaign Syndication Service daje nam dostęp do
niemal wszystkich materiałów marketingowych HP. Możemy dostosowywać dostępne
materiały do naszych potrzeb i umieszczać nasze logo w sąsiedztwie marki HP. Pozwala
nam to pozyskiwać nowych klientów i skutecznie promować nasze produkty i usługi
— powiedział Tony O’Rourke, dyrektor ds. usług dla klientów w irlandzkiej firmie IPSUS
Technologies Ltd.
HP oferuje usługi, które pomagają partnerom spełnić potrzeby ich klientów z sektora firm
średniej wielkości. Obejmują one szkolenia przygotowane przez dział usług profesjonalnych
HP (HP Professional Services) i dział usług edukacyjnych HP dotyczących oprogramowania
(HP Software Education), a także ofertę oprogramowania HP udostępnianego w formie
usług (SaaS).
— Wyjątkowe potrzeby firm średniej wielkości nie były dotychczas traktowane z należytą
uwagą — powiedział Jonathan Martin, wiceprezes i dyrektor działu rozwiązań komercyjnych
(HP Commercial Solutions) HP. — Nasze oprogramowanie, usługi, program partnerski oraz
narzędzia marketingowe i handlowe, a także bogate doświadczenie pomogą naszym
klientom i partnerom szybko osiągnąć długofalowy sukces.
Więcej informacji na temat inicjatywy „HP ten.to.one” można znaleźć pod adresem
www.hp.com/go/software/midsize.
/HP
Zaloguj się Logowanie