Firma INFAKT – twórca aplikacji do wystawiania faktur i prowadzenia księgowości online dla freelancerów oraz małych firm www.infakt.pl została Partnerem projektu Small Business DNA.
Celem projektu jest przeprowadzenie badania mikro i małych przedsiębiorstw, zbudowanie obrazu polskiej przedsiębiorczości – pokazanie potrzeb i poglądów drobnych przedsiębiorców oraz dążenie do poprawy warunków prowadzenia drobnego biznesu w Polsce.
Sektor small business to blisko 99% firm w Polsce, przeszło 50% pracujących i połowa dochodu z całego sektora przedsiębiorstw. Mimo tak znacznego udziału w życiu gospodarczym, wiedza rynku oraz rządzących na temat potrzeb i poglądów drobnych przedsiębiorców jest niewielka.
„Projekt Small Business DNA doskonale wpisuje się w naszą strategię wspierania mikro i małych firm, dlatego aktywnie włączamy się w jego realizację. Chcemy, aby nasi Klienci mieli szansę wyrażenia opinii w zakresie poprawy warunków do prowadzenia small businessu w Polsce” – mówi Wiktor Sarota, prezes INFAKT.
„Kontaktując się na co dzień z przedsiębiorcami dostrzegamy masę trudności z jakimi mają do czynienia. Liczymy, że projekt przełoży się na zwiększenie siły oddziaływania małych firm i realne zmiany. Small Business DNA to szansa, aby rozproszony do tej pory głos został usłyszany ” – dodaje Wiktor Sarota.
Badanie Small Business DNA prowadzone będzie co miesiąc w formie Panelu online dla mikro i małych przedsiębiorstw. W ramach projektu przedsiębiorcy zostaną także zaproszeni do otwartej dyskusji na tematy ważne dla small business oraz poproszeni o wyrażenie opinii na aktualne, „gorące” tematy.
INFAKT będzie wspierał projekt, zachęcając swoich Klientów do wzięcia udziału w badaniu, a także udzieli pomocy technologicznej.
Projekt Small Business DNA jest realizowany przez firmę badawczą 4P research mix, a współorganizatorami akcji są portal Wyborcza.biz i telewizja TVN CNBC Biznes.
Zaloguj się Logowanie