HP wprowadza rozszerzenia serwerów NonStop

HP poinformował o wprowadzeniu rozszerzeń serwerów HP Integrity NonStop, które zwiększą moc obliczeniową i wydajność tych urządzeń oraz ułatwią ich integrację z systemami IT przedsiębiorstw. Umożliwi to klientom zwiększenie efektywności oraz poziomu świadczonych usług.

Od 35 lat, firmy których aplikacje muszą działać bez przerwy, używają systemów HP NonStop do obsługi operacji o znaczeniu krytycznym. Serwery HP Integrity NonStop zapewniają wydajność i bezawaryjność na najwyższym światowym poziomie. Korzystają z nich klienci, dla których niezawodność operacji przeprowadzanych całodobowo jest sprawą najwyższej wagi, a więc głównie instytucje finansowe, centra przyjmujące zgłoszenia dla pogotowia ratunkowego, szpitale i operatorzy telefonii komórkowej.

— Rabobank wdrożył technologię HP NonStop, aby zapewnić sprawną obsługę aplikacji usług finansowych o znaczeniu krytycznym oraz zmniejszyć ryzyko związane z bankowością wirtualną — powiedział Diederick de Buck, architekt techniczny systemów NonStop w holenderskiej instytucji Rabobank, oferującej pełny zakres usług finansowych. — Serwer HP NonStop od początku stanowił ważną innowację w środowiskach obliczeniowych o znaczeniu krytycznym. Pomógł nam stworzyć solidne podstawy systemu informatycznego firmy.

Oto nowe rozszerzenia serwerów HP NonStop:

- NonStop BladeCluster Express 1.2 — zwiększa wydajność złożonych korporacyjnych systemów centrów przetwarzania danych o dużym zasięgu geograficznym i obejmujących tysiące procesorów.

- NonStop SOAP 4.0 — usprawnia podejmowanie decyzji biznesowych poprzez połączenie odizolowanych od siebie ośrodków w całym przedsiębiorstwie oraz ułatwia integrację oprogramowania z otwartym dostępem do kodu źródłowego, takiego jak Spring, Apache Axis2, MyFaces i Hibernate (są to typowe elementy architektury zorientowanej na usługi).

- Uaktualniona baza danych NonStop SQL 2.3 — podnosi poziom usług dzięki uproszczeniu programowania oraz zwiększeniu mocy obliczeniowej i wydajności aplikacji.

Rozszerzenia te umożliwiają klientom szybsze i łatwiejsze wdrażanie nowych aplikacji oraz usług, a także zwiększenie dostępności infrastruktur technologicznych o znaczeniu krytycznym i efektywniejsze zarządzanie nimi. W konsekwencji informacje o znaczeniu krytycznym są przekształcane w dane analityczne, które ułatwiają osiągnięcie wyższych wskaźników wzrostu i lepszego poziomu usług oraz pozwalają na obniżenie kosztów.

/www.hp.com

Zaloguj się Logowanie

Komentuj