HP wprowadza na rynek oprogramowanie HP Insight Remote Support

HP wzbogacił ofertę swoich usług w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), wprowadzając do rodziny oprogramowania HP Insight Remote Support rozszerzenia zapewniające prostą, niezawodną, całodobową zdalną obsługę dużych przedsiębiorstw oraz małych i średnich firm. Oprogramowanie to umożliwia ciągłe, zautomatyzowane i bezpieczne monitorowanie oraz wykrywanie uszkodzeń.

Oprogramowanie HP Insight Remote Support generuje powiadomienia o problemach sprzętowych wykrytych w serwerach i pamięci masowej HP. Dzięki temu, w przypadku awarii, nie ma konieczności angażowania personelu i dzwonienia do pomocy technicznej. W rezultacie klienci mogą zapobiec potencjalnym przerwom w pracy oraz oszczędzić czas i pieniądze poprzez szybsze rozwiązywanie problemów i skracanie czasu przestojów infrastruktury. 

Oprogramowanie HP Insight Remote Support pozwala przywrócić dostępność serwerów i systemów pamięci masowej HP po awarii o 20% szybciej. Jest to możliwe dzięki szybszemu wykrywaniu problemów, lepszej diagnostyce z dokładnością sięgającą prawie 100% oraz wcześniejszemu podejmowaniu działań naprawczych. Oprogramowanie bazuje na usługach HP Total Care, których celem jest jak najszybsze rozwiązywanie krytycznych problemów klientów ― a to oznacza obniżenie kosztów oraz ograniczenie ryzyka kosztownych przestojów infrastruktury. 

„HP ułatwia klientom nabywanie i serwisowanie rozwiązań technologicznych, które pozwalają im zachować konkurencyjność i zdobywać coraz silniejszą pozycję na rynku” ― mówi Kelly Ballweber, dyrektor ds. pomocy technicznej do produktów klasy korporacyjnej HP w regionie EMEA. „Oprogramowanie HP Insight Remote Support to odpowiedź HP na najważniejsze potrzeby dużych przedsiębiorstw oraz małych i średnich firm zwracających uwagę na koszty. Należą do nich: zarządzanie, ochrona i rozwój działalności biznesowej”. 

Oprogramowanie HP Insight Remote Support jest dostępne bezpłatnie dla klientów, którzy mają ważną gwarancję na rozwiązania technologiczne HP, korzystają z pakietu serwisowego HP Care Pack lub mają podpisaną umowę serwisową.
HP Insight Remote Support obsługuje serwery i systemy pamięci masowej HP działające pod kontrolą systemów operacyjnych HP-UX, Microsoft Windows®, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server firmy Novell oraz Novell Open Enterprise Server for Netware i Novell Open Enterprise Server for Linux. 

Rozwiązanie gromadzi informacje konfiguracyjne z każdego z tych urządzeń, aby zapobiegać problemom i szybko je rozwiązywać. Ponadto oprogramowanie monitoruje sprzęt, aby określić, czy wystąpiła awaria lub pojawił się potencjalny problem. 

/HP

Zaloguj się Logowanie

Komentuj