Oracle Polska informuje, że Grupa Handlowa Emperia – jedna z największych polskich grup handlowych – zakończyła wdrożenie systemu analitycznego Oracle Business Intelligence Enterprise Edition w obszarze sprzedaży detalicznej. Projekt jest rozszerzeniem wykonanego w roku 2007 wdrożenia obsługującego działalność Grupy w segmencie dystrybucyjnym i – podobnie jak poprzednio – został przeprowadzony przez konsultantów firmy Asseco Business Solutions, partnera Oracle Polska posiadającego status Centrum Kompetencyjnego w dziedzinie rozwiązań Business Intelligence.
Główna faza wdrożenia systemu Oracle trwała 5 miesięcy i była poprzedzona 2-miesięcznym etapem dokładnej analizy przedwdrożeniowej. W ramach wdrożenia zostało zbudowanych 10 analitycznych modułów tematycznych, dotyczących takich procesów biznesowych, jak sprzedaż, marketing (w tym analiza akcji promocyjnych), kontrola zapasów, analiza indeksu cenowego – przeprowadzana w przekroju regionów, towarów lub koszyka produktów, czy prognozowanie budżetów. Oprócz dostarczania zestawu gotowych raportów, system umożliwia grupie wykwalifikowanych analityków firmy Emperia wykonywanie dowolnych zestawień ad-hoc.
Zaloguj się Logowanie