![]() |
ADNEWS.PL to projekt, który integruje blogi marek wchodzących w skład Grupy Adweb, funkcjonujące dotychczas jako osobne byty. - W ciągu ostatniego roku struktury firmy uległy znacznej rozbudowie, zmieniła się również specyfika naszych działań dla klientów. Większości realizowanych obecnie projektów nie da się już zamknąć w ściśle określonych ramach jednego narzędzia marketingowego – stwierdza Bartłomiej Juszczyk, CEO w Grupie
|
Adweb (http://adweb.pl). – Współczesny marketing to przede wszystkim synergia działań. Dla przykładu, realizując serwis internetowy nie wolno zapominać o jego optymalizacji pod kątem pozycjonowania, a następnie o samym pozycjonowaniu. Do tego często dochodzą działania z zakresu ePR, a przy realizacji większych projektów, także konieczność przeprowadzenia tradycyjnego marketingu „offline” – dodaje.
ADNEWS.PL powstał w wyniku połączenia blogów Agencji Interaktywnej Adweb.pl, prowadzącego działania z zakresu pozycjonowania oraz reklamy kontekstowej Adseo.pl, oraz 2BE.PL, które zajmuje się domenami oraz hostingiem. W jego ramach utworzony został również dział „Public Relations”.
– PR wkroczył już na dobre w sieciową rzeczywistość. Aby kampania wizerunkowa odniosła sukces, nie wolno ze swojej strategii wykreślać działań w Internecie. Mam nadzieję, że w ramach działu „Public Relations” na ADNEWS.PL uda nam się popełniać ciekawe teksty, pokazujące całe spektrum współczesnych działań PR-owych – mówi Bartłomiej Juszczyk. Zamiarem twórców jest również przybliżenie czytelnikom polskiego i światowego rynku domen internetowych oraz możliwości ich wykorzystania podczas kampanii marketingowych, gdyż temat ten – jak zauważa CEO Grupy Adweb – jest często niedoceniany przez marketerów w naszym kraju.
Przygotowywaniem publikacji na potrzeby bloga zajmą się pracujący w Grupie Adweb specjaliści, którzy na co dzień zajmują się realizowaniem projektów marketingowych z zakresu komunikacji wizerunkowej, marketingu szeptanego oraz SEO/SEM. (red)
Zaloguj się Logowanie