Druk wielkoformatowy – duża reklama, jeszcze większe możliwości
Jak sama nazwa wskazuje, druk wielkoformatowy to projekt charakteryzujący się dużym formatem. W związku z tym decydując się na tego typu reklamę mamy pewność, że nasz produkt zostanie zauważony. Jeśli zatem rozglądasz się za skuteczną promocją Twojej usługi, jesteśmy przekonani, że druk wielkoformatowy spełni Twoje wszelkie oczekiwania. Szukasz inspiracji w temacie wielkoformatowej reklamy zewnętrznej? Poniżej znajdziesz listę mediów, na których możesz wykorzystać tę metodę zadruku.
Reklama papierowa – czyli wszelkiego rodzaju billboardy, plakaty i tym podobne nośniki promocji. Dzięki temu rozwiązaniu zyskujesz gwarancję, że Twoja reklama będzie doskonale widoczna, a osoby zainteresowane z całą pewnością zwrócą na nią uwagę.
Zadruk foliowy – mowa tu oczywiście o naklejkach oraz oklejanych witrynach. Doskonałym nośnikiem reklamy jest również folia wylewana, którą coraz częściej stosuje się w przypadku promocji na samochodach.
Siatka laminowana – kolejna doskonała metoda druku wielkoformatowego. Dzięki tej reklamie zewnętrznej Twój produkt jest doskonale widoczny, a przekaz z całą pewnością dotrze do potencjalnych klientów. Druk na siatce świetnie sprawdza się w przypadku wszelkiego rodzaju imprez plenerowych.
Banery reklamowe – w dostępnych wersjach: Frontlit (laminat), Frontlit powlekany oraz Baner Blockout. To następna forma reklamy zewnętrznej, która idealnie sprawdzi się na eventach i imprezach. Baner stanowi bowiem reklamę graficzną, na której możesz umieścić dosłownie każdą informację. Dzięki temu rozwiązaniu zyskujesz pewność, że odpowiedni przekaz dotrze do odpowiednich osób.
Jak widzisz druk wielkoformatowy to doskonałe rozwiązanie do promocji swojego produktu. Najlepiej sprawdza się w przypadku imprez plenerowych, choć nie tylko. W końcu billboardy i tablice reklamowe są obecne na naszych osiedlach na co dzień. Jeśli zatem zdecydowałeś się na realizację swojego projektu metodą druku wielkoformatowego, koniecznie zapoznaj się z różnymi technikami stosowanymi podczas drukowania.
Druk sublimacyjny – w przypadku tej metody druk wykonywany jest metodą CMYK, a więc przy pomocy czterech podstawowych kolorów: cyjan, magneta, żółty i czarny. Barwy te mieszają się między sobą, tworząc finalnie kolory docelowe. Druk sublimacyjny wykonywany jest specjalistycznymi atramentami na papierze transferowym. W kolejnej fazie realizacji projektu jest on pokrywany lakierem poliestrowym. To rozwiązanie daje nam gwarancję długiej żywotności druku, niezależnie od przedmiotu, na którym się on znajdzie.
Druk solwentowy – czyli metoda zadruku na ploterze atramentowym przy wykorzystaniu specjalistycznych atramentów. Tutaj klasyczne atramenty wodne zostały zastąpione pigmentowymi atramentami solwentowymi na bazie rozpuszczalników organicznych. Ten ruch bezpośrednio wpływa na jakość i trwałość druku. Druk solwentowy jest jedną z najpopularniejszych metod druku wielkoformatowego, na co z całą pewnością wpływa korzystna cena.
Wybór odpowiedniej drukarni wcale nie musi być trudny. Wystarczy jedynie przejrzeć zdjęcia zrealizowanych przez nią już wcześniej projektów, zasięgnąć opinii byłych klientów i… Gotowe! Jeśli zatem jesteś na etapie poszukiwań odpowiedniej drukarni oferującej druk wielkoformatowy, zajrzyj na stronę Grupy LUXPOL: https://grupaluxpol.pl/druk-wielkoformatowy/. Znajdziesz tu dokumentację stworzonych wcześniej projektów i sam zdecydujesz, czy firma jest w stanie zrealizować Twoją wizję reklamową.
Podstawową zaletą druku wielkoformatowego jest oczywiście jego widoczność. Nie ulega wątpliwości, że reklamy przygotowane za pomocą tej metody wyróżniają się na tle pozostałych formatów promocyjnych. Ogromnym pozytywem płynącym z druku wielkoformatowego jest również subtelność przekazu. Druk wielkoformatowy nie wciska nikomu informacji na siłę, nie jest głośny i w każdym momencie można odwrócić od niego wzrok. Kolejną zasadniczą zaletą jest oczywiście stacjonarność – w końcu nie każdy człowiek, nawet w dzisiejszych czasach, korzysta z Internetu. Nie ulega wątpliwości, że do osób starszych łatwiej jest dotrzeć za pomocą reklamy zewnętrznej, niż stosując reklamę w mediach społecznościowych.
Zaloguj się Logowanie