Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technicznych i dystrybucji dla branży turystycznej, podpisał z SAS Group pięcioletnią umowę dotyczącą udostępnienia biurom podróży wszelkich informacji o cenach i ofertach linii lotniczych SAS Scandinavian Airlines, Widerøe, Blue1 oraz Estonian Air za pomocą systemu Amadeus.
Umowa pozwoli zagwarantować, że informacje dotyczące rozkładu lotów, cen oraz wolnych miejsc, dostępne za pośrednictwem Amadeus GDS, będą tożsame z informacjami dostępnymi za pośrednictwem innych kanałów sprzedaży wykorzystywanych przez linie lotnicze. Zapewni to biurom podróży dostęp do szerokiej puli ofert zawartej w systemie Amadeus, a także ilustruje zaangażowanie SAS Group we współpracę z klientami.
– Umowa z Amadeus ma dla SAS bardzo duże znaczenie z punktu widzenia możliwości oferowania klientom na całym świecie niezwykle konkurencyjnych produktów i usług – mówi Robin Kamark, starszy wiceprezes oraz dyrektor do spraw marketingu i sprzedaży w SAS Scandinavian Airlines – Dzięki pięcioletniej umowie z firmą Amadeus nasi klienci będą mieli zapewnioną jeszcze lepszą jakość usług, zyskując łatwy dostęp do produktów SAS we wszystkich krajach świata. Partnerska współpraca z firmą Amadeus sprawia, że SAS zyskuje możliwość efektywnej, konkurencyjnej dystrybucji za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży zarówno w Skandynawii, jak i na rynkach międzynarodowych. Za pośrednictwem biur podróży używających systemu Amadeus, nasi klienci będą mogli znaleźć najkorzystniejsze oferty SAS, a zaawansowane rozwiązania firmy Amadeus przyniosą korzyści również biurom podróży.
– Ponad 70% wszystkich rezerwacji biletów lotniczych dokonywanych w biurach podróży korzystających z systemu Amadeus, dotyczy linii lotniczych mających podpisane kompleksowe umowy z firmą Amadeus – mówi Philippe Chérèque, wiceprezes ds. handlowych w firmie Amadeus – Podpisanie nowej umowy, będące kolejnym etapem wieloletniej współpracy z SAS Group, daje nam ogromną satysfakcję.
System Amadeus zawiera pełne informacje o ofertach 130 linii lotniczych, co przekłada się na ponad 255 milionów rezerwacji rocznie. (red)
Zaloguj się Logowanie