© freeimages.com
Zespół Systella postanowił uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować się w animacji produktowej. Projekt był dla Nas wyzwaniem. Jak pokazać lata naszej pracy i jej efekty w krótkim czasie?
Systell działa na rynku już od 12 lat. Udział naszego zespołu to wizytówka wspólnego zaangażowania w to co robimy. Razem tworzymy nowoczesny system Contact Center, który skupia się na funkcjonalności i wygodzie, dzięki połączeniu danych z różnych systemów. Jesteśmy liderem wprowadzania nowych, nieustannie doskonalonych rozwiązań Contact Center.
Wychodzimy naprzeciw, przedstawiając krótką historię, dobrze znaną w firmach, w których brakuje zautomatyzowanej obsługi klienta. W tym prostym przekazie jest dużo prawdy. Nadmiar obowiązków, wynikający z pracy w wielu narzędziach jednocześnie, zmniejsza wydajność pracowników i obniża jakość usługi. A przecież zadowolony klient to najlepsza inwestycja, prawda? Na pomoc przychodzi Manitu duch skutecznej komunikacji. Proponuje jedno rozwiązanie. Przekonajcie się jakie!
Zaloguj się Logowanie