Digital Signage – cyfrowa przyszłość

© tdcpolska.pl

© tdcpolska.pl

Digital Signage – czym jest i z czym to się “je”? To nic trudnego, a już na pewno nie jest nudne. Najprościej mówiąc, terminem Digital Signage określa się cyfrową komunikację z Klientem. Co ważne, komunikacja ta jest interaktywna, multimedialna i angażująca odbiorcę. Digital Signage daje możliwości interakcji pomiędzy reklamodawcą, a odbiorcą prezentowanej treści w atrakcyjny sposób.

Wykorzystanie Digital Signage w codziennej komunikacji jest coraz bardziej popularne i podyktowane dynamicznie zmieniającymi się trendami na rynku reklamy. Cyfrowe przekazy zajmują coraz więcej miejsca w przekazach reklamowych. Do takiej komunikacji wykorzystuje się interaktywne urządzenia – np. telebimy, infokioski, kurtyny LED czy ekrany.

© tdcpolska.pl

© tdcpolska.pl

Uniwersalne zastosowanie

Mnogość rozwiązań, jakie oferuje w tym zakresie tdcpolska.pl pozwala na indywidualne dopasowanie konkretnego nośnika do rodzaju przekazu. Z rozwiązań z zakresu Digital Signage, korzystają instytucje administracji publicznej, urzędy miast, ale również biblioteki, szkoły i prywatne firmy, które potrzebują mobilnych i skutecznych nośników reklamy.

Cyfrowa komunikacja to nie tylko informowanie, ale przede wszystkim zabawa. Zabawa formą, przekazem, interaktywnością. Informacje przekazywane za pomocą cyfrowych nośników, są po prostu angażujące i dzięki zastosowanej technologii, przybierają różną formę. tdcpolska.pl realizuje projekty, które edukują, bawią i informują. Digital Signage doskonale odnajduje się w codziennym przepływie informacji pomiędzy urzędnikami, a obywatelami. Oprócz funkcji informacyjnej, często stosowane w administracji infokioski, odmieniają jej wizerunek na bardziej nowoczesny i innowacyjny.

Rozrywka i informacja

Systemy Digital Signage doskonale sprawdzą się również w muzeach i galeriach, czyniąc kontakt ze sztuką jeszcze ciekawszym. Nie można również pominąć zastosowania telebimów w takich miejscach jak hale sportowe czy stadiony. Zamontowane ekrany świetnie sprawdzą się również w strefach kibica i jeszcze bardziej podgrzeją sportowe emocje. Cyfrowa komunikacja znajduje swoje zastosowanie także w branży hotelarskiej i gastronomicznej, gdzie za jej pomocą możliwe jest atrakcyjne przedstawienie bieżącej oferty.

Oczywistym wydaje się także zastosowanie Digital Signage w szeroko pojętym handlu i usługach, a także branży turystycznej. Wszystko to zwiększa atrakcyjność przekazu i różni się od tradycyjnych kanałów komunikacji. Rozwiązania z zakresu Digital Signage niosą ze sobą również walor edukacyjny, dzięki czemu wykorzystywane są w szkołach czy bibliotekach.

Kompleksowe usługi z zakresu projektowania oraz wdrażania Digital Signage oferuje firma tdcpolska.pl, która działa na rynku narzędzi cyfrowej komunikacji już od wielu lat i podąża za najnowszymi trendami.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj