Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM

120 milionów europejskich klientów sieci telefonii stacjonarnej i komórkowej może

liczyć na bardziej spersonalizowaną obsługę oraz produkty lepiej dostosowane do
swoich potrzeb

Najważniejsze fakty

· Deutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm
telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle
Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji.
Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych
przez europejskie odziały firmy.

· Według planów system Oracle Siebel CRM zostanie wdrożony w Niemczech oraz we
wszystkich europejskich oddziałach firmy w ciągu pięciu lat.

· System Oracle Siebel CRM został zaprojektowany, aby pomóc w utrzymywaniu i rozwoju
owocnych kontaktów z klientami. Pozwoli on firmie Deutsche Telekom lepiej zarządzać
wszystkimi operacjami związanymi z obsługą klienta oraz zapewnić maksymalny wzrost
przychodów i zysków.

· Dzięki konsolidacji wszystkich systemów do obsługi klientów, sprzedaży i zapasów
magazynowych w jedną łatwą w obsłudze platformę, pracownicy będą mieli
natychmiastowy wgląd w interakcje z klientami. Umożliwi to spójną obsługę klientów
we wszystkich kanałach działalności (w centrum kontaktowym, punktach sprzedaży i
samoobsługowym portalu dla klientów).

· Wszyscy pracownicy Deutsche Telekom Group z całej Europy będą mieli dostęp do
właściwych informacji, co zapewni jednolicie wysoki poziom oraz spersonalizowaną
obsługę klienta. Pracownicy centrum kontaktowego będą również mieć wgląd w czasie
rzeczywistym we wszystkie potrzeby klientów, ich zainteresowania oraz historyczne
interakcje z firmą ― pozwoli im to skuteczniej prowadzić sprzedaż typu up-sell i cross-sell
poprzez oferowanie klientom produktów lepiej dopasowanych do ich potrzeb

· Firma Deutsche Telekom Group wybrała system Oracle Siebel CRM z uwagi na szeroką
gamę funkcji oraz możliwość integracji swojego wielokanałowego środowiska (w tym centrum

kontaktowego, punktów sprzedaży i samoobsługowego portalu dla klientów), obejmującego
całą Europę.{mospagebreak}Wypowiedzi towarzyszące

„Nasza strategia nowej generacji stanowi ważny krok w kierunku obniżenia kosztów
operacyjnych firmy oraz poprawy obsługi klientów w całej Europie. Oracle nie tylko
wspiera tę strategię, ale także kształtuje sposób, w jaki nasza firma działa i sprzedaje
swoje produkty klientom. Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Oracle w
nadchodzących latach, gdy będziemy wdrażać nową technologię w całej Europie”
― powiedział dr Steffen Roehn, dyrektor ds. informatyki w firmie Deutsche Telekom AG.

„Branża telekomunikacyjna przechodzi obecnie istotne zmiany. Dlatego też firmy takie jak
Deutsche Telekom muszą teraz inteligentniej wykorzystywać technologię, zwłaszcza w zakresie
obsługi klientów. Deutsche Telekom jest znakomitym przykładem tego, jak firmy mogą
wykorzystywać system CRM nie tylko w celu poprawy jakości usług, ale także do tworzenia
większej liczby możliwości handlowych dzięki zdolności do oferowania klientom produktów
dostosowanych do ich potrzeb podczas kontaktu z klientem online lub przez telefon” ―
powiedział Steve Fearon, szef działu CRM Oracle EMEA.

/Oracle

Zaloguj się Logowanie

Komentuj