Ponad 500 gotowych szablonów formularzy zapisu, możliwość dodawania własnych pól, zmiana kolorów, rozmiarów i kształtów oraz dostęp do statystyk – to kilka wyróżników dostępnego od dziś Kreatora Formularzy.
GetResponse, wiodący dostawca usług email marketingowych w Polsce i na świecie, udostępnił innowacyjną funkcjonalność, dzięki której klienci GetResponse mogą łatwo i szybko tworzyć atrakcyjne wizualnie formularze zapisu do listy mailingowej. Kreator Formularzy przyspiesza budowanie listy wysyłkowej oraz zwiększa zwrot z inwestycji w marketing internetowy, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania czy specjalistycznej wiedzy informatycznej.
Każdy z 500 szablonów formularzy można dostosowywać do potrzeb marketingowych strony internetowej dzięki możliwości dowolnej zmiany kolorów, czcionek, rozmiarów oraz grafik. Wizualny edytor z funkcją drag‘n’drop („przesuń i upuść”) umożliwia łatwe dodawanie dowolnych pól. Dzięki temu można zbierać istotne z punktu widzenia segmentacji i targetowania informacje na temat zapisujących się użytkowników, m.in.: dane socjo-demograficzne, opcje zakupowe czy preferencje konsumenta. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia marketera.
Użytkownicy platformy GetResponse mają również możliwość tworzenia własnych stron z podziękowaniem za subskrypcję, dodając do nich swoje własne nagrania audio i video. Ta opcja pozwala zwiększyć wskaźnik potwierdzeń subskrypcji oraz skuteczniej zaangażować odbiorców w przyszłą komunikację.
Dzięki nowej funkcjonalności statystyk formularzy, użytkownicy mogą testować ich efektywność i wybierać najbardziej optymalne konfiguracje dla poszczególnych grup odbiorców.
„Nowy Kreator Formularzy GetResponse to jedyna taka na polskim rynku funkcjonalność. Zbudowanie atrakcyjnego, a przede wszystkim skutecznego formularza jest tak proste jak budowanie z klocków. Wystarczy wybrać szablon, dostosować do swoich potrzeb, stworzyć stronę z podziękowaniem za subskrypcję i umieścić formularz na stronie. Nowy Kreator to kolejna z funkcjonalności, którą dodajemy na życzenie użytkowników. Dzięki kreatorowi marketerzy mogą zrobić to sami bez potrzeby generowania dodatkowych kosztów IT” – mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse.
Zaloguj się Logowanie