Microsoft Dynamics wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, zmieniając dotychczasowy sposób przedstawiania możliwości swoich rozwiązań biznesowych z przestarzałej formy prezentacji produktowych w formie slajdów, w kierunku przeżywania prawdziwych emocji i uświadamiania sobie realnych korzyści związanych z wykorzystywaniem aplikacji Microsoft Dynamics CRM w firmie.
W ten sposób Microsoft rozpowszechnia swoją filozofię CRM, która zakłada m. in. realne zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu, pozwalające na wczucie się w rolę dyrektora przedsiębiorstwa, podejmującego strategiczne decyzje i osiągającego wytyczone cele.
W celu przybliżenia swoim Klientom realnych korzyści wynikających z użytkowania aplikacji biznesowej CRM, Microsoft Dynamics we współpracy z Pracownią Gier Szkoleniowych opracował grę strategiczną Archipelago, która pozwala na zaangażowanie się przez Klienta w zainscenizowaną sytuację biznesową i prowadzenie wirtualnego przedsiębiorstwa. Dzięki temu może on wypróbować aplikację Microsoft Dynamics CRM w przyjaznej atmosferze, która odzwierciedla jednak element rzeczywistej rywalizacji. Gracz może dokonać analizy wpływu swoich decyzji na osiągane efekty, mając możliwość działania wspartego aplikacją, jak i bez jej wykorzystania. Kluczowym elementem gry jest zapoznanie się z funkcjonalnością podpowiedzi dotyczącej najbardziej akceptowalnej oferty dla danego klienta.
– Zleciliśmy Pracowni Gier Szkoleniowych przygotowanie gry strategicznej Archipelago, która pozwala naszym Klientom wczuć się w realną sytuację biznesową i sprawdzić, jak zastosowanie aplikacji Dynamics CRM może wpłynąć na efektywność prowadzonej przez nich działalności i osiągnięcie sukcesu rynkowego – komentuje Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. – Gra stwarza przedstawicielom różnych branż niepowtarzalną okazję do zapoznania się z ideą CRM, czyli możliwościami wykorzystania narzędzia w codziennym prowadzeniu biznesu – dodaje.
Okazją do przetestowania gry będzie cykl spotkań biznesowych organizowanych dla Klientów Microsoft funkcjonujących w różnych branżach – IT, finansowej, dóbr konsumpcyjnych oraz przemysłowej i usługowej.
– Taki sposób zapoznania Klienta z rozwiązaniem Dynamics CRM pozwala poznać mu element wyróżniający ten produkt na rynku, a mianowicie prostotę obsługi. Wynika ona z faktu, że aplikacja oparta jest na sposobie działania i znanym interfejsie Microsoft Office, w szczególności szeroko wykorzystywanego Microsoft Outlook – podsumowuje Piotr Kowal.
Zaloguj się Logowanie